Hop til indhold

På strandtur med opdrætteren..


Franziska
 Share

Recommended Posts

Vi er lige kommet hjem fra en super hyggeligt tur på Ishøj strand.

Opdrætteren havde både Maya´s mor (Malou), Maya´s fra (Lobo) og Maya´s halvsøster (Coco) med..

Til at starte med var vi alle lidt nervøs, for Lobo kan normalt ikke med andre hunde end dem i flokken og Malou kan også være en ret skrap dame..

Men det fungeret simpelhen så fint..

Og Coco og Maya legede rigtig fint sammen. :banan:

 

2012-07-22 15.23.13.jpg

2012-07-22 15.11.11.jpg

2012-07-22 15.11.49.jpg

2012-07-22 15.11.54.jpg

2012-07-22 15.12.12.jpg

2012-07-22 15.13.40.jpg

2012-07-22 15.14.15.jpg

2012-07-22 15.14.48.jpg

2012-07-22 15.14.59.jpg

2012-07-22 15.22.48.jpg

2012-07-22 15.22.50.jpg

2012-07-22 15.23.04.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er halvsøster blandet med?

 

Smukke hudne alle sammen og maya ligner sin mor:)

 

De er fra samme kuld :blink: Men hvor Lobo er Maya´s far, har Coco et græsk gadekryds til far :slem:

 

Har desværre ikke et billedet af ham og han er lige blevet aflivet med 14 år, men han lignede lidt en kort hårede, helt hvid bearded Collie..

 

Og tak :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Grunden til at jeg er glad for det sted er også, at jeg kan se om der er eller kommer andre hunde - de dukker ikke bare pludselig op som de andre steder :-)

 

Det rigtig nok - men mennesker med picnincskurv kan gemme sig fint.. :stupid: Coco og Maya startede et super "fint" forsøg på at tømme en families madpakker.. :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bøvle
Det var det også.. Synes det smadder dejligt at opdrætteren er så interesseret i de hvalpe de har lavet, når de nu er uden tavle og det totale UPs kuld..

Ja dem skulle der være flere af, da jeg ikke har oplevet den store interesse fra mine operettere, så er det da fedt at du har en super god en:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov::lol:

 

Jeg har ALDRIG været så flov.. Maya og Coco sagde "Mums kylling" og familien flygtede fint fra deres tæppe.. :stupid:

Og det værest var at de mennesker bare var SÅ SØDE - det gjort intet og det skulle jeg ikke bekymre mig om.. - havde haft det så meget bedre med en ordenlig skidebalde..

Jeg var klar til at køre efter nyt mad til dem, for hundene havde da i hvert faldt haft snuderne nede i det...:vedikke: men det ville de ikke have..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...