Hop til indhold

Åhh hvorfor mig


caro2001
 Share

Recommended Posts

Snøft, snøft, ja det er snart et år siden, men kan stadig sidde at græde i flere timer.

Den dejlige hund, åhh Rollo min elskede.

 

Rollo vores afdøde labrador, han var der da jeg blev født (jeg er 11), han har været der for mig indtil for snart et år siden:megaked:. 13½ år og død, han blev aflivet, da han havde en hjerneblødning, sørgelig dag.

 

:megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bøvle
Vi har fået en ny, men man får aldrig en som ham, han var bare så fantastisk:megaked:.

Ja de er fantastiske de hunde, de kan gøre noget ved os mennesker... Alle hunde men PÅ HVER DERES MÅDE, ikk...:blink: Er sikker på jeres nye hund også indeholder skønne, skønne kvaliteter:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og to til[ATTACH=CONFIG]91287[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91288[/ATTACH]

 

Han ser sød ud :-)

 

Det er dejligt, at have en masse billeder af de hunde, der har betydet noget for os. Med tiden vil man kunne kigge på dem med glæde, da sorgen så er trådt så meget i baggrunden, at den ikke overskygger alle de dejlige stunder man har tilbragt sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ser sød ud :-)

 

Det er dejligt, at have en masse billeder af de hunde, der har betydet noget for os. Med tiden vil man kunne kigge på dem med glæde, da sorgen så er trådt så meget i baggrunden, at den ikke overskygger alle de dejlige stunder man har tilbragt sammen.

Ja han var også bare sød:megaked: .

Da jeg var lille og sov til middag i barnevognen lå han ved siden af og puttede og holdte vagt, vi har altid haft et helt særlig bånd:megaked: .

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...