Hop til indhold

Hvordan og hvor meget svømmer jeres hunde?


Gæst snevinter
 Share

Recommended Posts

Gæst Trine199

Du kan se billede af det i mit fotoalbum Chilli - en blondine fra Århus

Redigeret af Trine199
Kan ikke finde ud af slette indlægget - det står dobbelt!
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Trine199

Ronja: du kan se billede af Chilli's badebassin i mit fotoalbum: "Chilli - en bloindine fra Århus" :-D

 

Survivorman: Ja, Chilli er ellers flink til at løbe uden snor og kommer når jeg kalder....undtagen når vi er i nærheden af åen - så stikker hun altså af og hopper i vandet af sig selv! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bjærglab
Jeg kan slet ikke holde min Chilli væk fra vand! :slem:

 

Hvis ikke vi lige har tid til et besøg ved åen, har hun om sommeren sit eget badebassin.

Dvs. et stort børnebassin med en pressening under og foldet ind over, så hun ikke river hul i det med poterne/neglene :blink:...hun elsker det!

 

Den ide snupper jeg også.

Da jeg tidligere skrev var Emma ikke nogen vandhund, men for en mdr siden, tog vi til Studstrup ( i kaløvig bugten) her er vandet næsten altid stille (læs ikke bølger) og meget meget lavvandet.

 

Jeg gik i og Basse vores dansk/svenske gårdhund trissede omgående efter, og bum bum bum, så var Emma da bare med i baljen:klap:

Og siden har vi været ved havet ( det sted) så snart det kunne lade sig gøre.

 

Jeg har prøvet at lade en lille balje stå i gårdspladsen, men den går hun da bare udenom, hvis hun ikke lige tager en tår.

 

Derfor har vi i de sidste dage snakket om, at købe et børnebassin, men været i tvivl om, hvordan vi skulle undgå, at det bliver punkteret med det samme, når "flodhesten"" hopper i :lol:

 

Så tusind tak for tippet:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...