Hop til indhold

Luposan?


Gryn
 Share

Recommended Posts

Gæst Beaglepack
OK, tror desværre ikke jeg får eddike i Groa.

 

He he - nej det er også lidt syrligt - men beaglerne kan godt lide det. Luposanen var de til gengæld ikke så vild med - tror det er hvidløgs smagen :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også brugt det tidligere - men uden effekt - syntes ikke det er pengene værd :mrgreen:

Jeg bruger æble cider eddike - det virker :5up:

 

Og du skal have SÅ meget tak for at dele ud af den erfaring her! Pigerne har fået det i 3 ugers tid nu og jeg finder kun lidt flåter på sheila og kun efter de vilde skovture. Mysla har jeg kun taget een på siden hun begyndte, kontra de 6 jeg kunne pille af hende efter en skovtur, mens hun fik frontline spray..

 

Så synes egentlig det virker ganske godt og jeg er forbavset over at de gider spise det:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Vi bruger halsbåndet, Scalibor, Missing siger det vist kan fåes i DK nu, men skal købes gennem ens dyrlæge. Vi har bestilt det i udlandet 2 gange og det virker suuuuuper godt. Endnu færre flåter end den periode vi brugte eddike (vores gad godt spise eddiken).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Og du skal have SÅ meget tak for at dele ud af den erfaring her! Pigerne har fået det i 3 ugers tid nu og jeg finder kun lidt flåter på sheila og kun efter de vilde skovture. Mysla har jeg kun taget een på siden hun begyndte, kontra de 6 jeg kunne pille af hende efter en skovtur, mens hun fik frontline spray..

 

Så synes egentlig det virker ganske godt og jeg er forbavset over at de gider spise det:)

 

Velbekomme - det er dejligt det virker:-D

 

Her har vi ikke set skyggen af en flåt i 1-1½ måneds tid nu - men jeg holder også godt fast i, at beaglerne får det hver eneste dag :5up:

 

Hals hånd eller metal skiver i halsbånd dur ikke her - for beaglerne går kun med halsbånd når de er ude og gå - hjemme har de af sikkerheds grunde ikke halsbånd på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...