Hop til indhold

Babysitter Buzz


Missing
 Share

Recommended Posts

I går havde vi besøg af en baby. Buzz var som altid glad (mennesker er godt, små mennesker er meget godt)

 

Hvad snuser vi til?

 

DSC_0231.jpg

 

 

Vi voksne og de store børn ville et smut i det store badebassin. Vi tænkte, at baby kunne sidde i pavillionen ved siden af og lege lidt. Selvom der var masser af skyggesteder, så vidste Buzz godt, hvor han allerhelst ville være :lun:

 

Snuser der også spændende her?

 

DSC_0265.jpg

 

 

Smiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil til fotografen

 

DSC_0279.jpg

 

 

DSC_0289.jpg

 

 

Hvad tager du billede af?

 

DSC_0292.jpg

 

 

Så lå Buzz ellers bare der og passede på :lun:

 

IMG_3382.jpg

 

IMG_3389.jpg

 

IMG_3420.jpg

 

 

Babyens far havde ikke været der i løbet af dagen. Da han kom gik han direkte hen og sagde hej til sit barn. Det var Buzz godt nok ikke tilpas med. Han gjorde ikke noget, eller sagde noget, men han gjorde opmærksom på, at han ikke var helt tilfreds med, at denne fremmede mand kom og svingede rundt med babyen. Han løb hen til mig og moderen, tilbage til faderen med barnet og hoppede op - sådan frem og tilbage.

 

IMG_3433.jpg

 

Der er kun det billede, for så lagde vi kamera og fortalte Buzz at det altså var ok :lol:

 

 

Men hold op hvor er han bare sød, god og mild, den skønne, skønne hund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min veninde er utryg ved hunde og hendes mand har verdens dårligste signaler til hunde. Veninden har dog aldrig været nervøs ved mine hunde - og hun er fuldstændig faldet for Buzz. Hun er så imponeret over, hvor forsigtig og god han er. Vi glemmer tit, at han kun er 1 år (altså indtil han hopper idiot-spring rundt omkring :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er så dygtig en vovse :hjerte:

 

Det er utroligt at han kun er 1 år. Altså min hund på 4 år, er stadig ikke særligt rolig, så Buzz er nærmest en superhund i mine øjne hehe :lol:

Det har i sgu gjort godt Missing :-)

 

Tak, det er så underligt, for opdrætter siger det samme, og jeg giver hende æren :lol: Jeg synes vitterligt ikke, jeg har gjort noget - faktisk har jeg trænet minimalt og fokuseret på, at hverdagen skulle være god for os. Men ok, da den omfatter børn, så er det naturligvis en del af det.

 

Buzz har altid haft ret godt styr på sine lange stænger og sjældent trådt på nogen.

 

Men jeg synes ikke, jeg har gjort meget for at få en forholdsvis lydig hund, hvor opdrætter mener, at jeg har gjort det :vedikke: Jeg kan da ikke dække ham af og gå væk :lol: Men ok, jeg har slet ikke arbejdet på det :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, det er så underligt, for opdrætter siger det samme, og jeg giver hende æren :lol: Jeg synes vitterligt ikke, jeg har gjort noget - faktisk har jeg trænet minimalt og fokuseret på, at hverdagen skulle være god for os. Men ok, da den omfatter børn, så er det naturligvis en del af det.

 

Buzz har altid haft ret godt styr på sine lange stænger og sjældent trådt på nogen.

 

Men jeg synes ikke, jeg har gjort meget for at få en forholdsvis lydig hund, hvor opdrætter mener, at jeg har gjort det :vedikke: Jeg kan da ikke dække ham af og gå væk :lol: Men ok, jeg har slet ikke arbejdet på det :genert:

 

Ja det har nok meget at sige at han er vandt til børn, men jeg syntes nu stadig han er super dygtig :-D

Han lyder bare som en drømmehund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...