Hop til indhold

Århus den 25 August.


Recommended Posts

Er der nogen der skal udstille?

 

Har lige meldt Aslan til - er spændt, for det er første gang siden vi fik Sofie, og endnu mere spændt på hvordan hun tager det :genert:

 

Men ville da lige hører om der er nogen man skal holde øje med :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Alt efter vejr og humør, så har jeg overvejet at slæbe den sorte tornado med derop en times tid eller to.

Dog kun som tilskuer, da jeg tror det vil være spild af alle tid og mine penge at slæbe ham med ind i ringen til en bedømmelse :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Alt efter vejr og humør, så har jeg overvejet at slæbe den sorte tornado med derop en times tid eller to.

Dog kun som tilskuer, da jeg tror det vil være spild af alle tid og mine penge at slæbe ham med ind i ringen til en bedømmelse :engel:

 

 

Mener det er billigere for hvalpe :mrgreen:

Vidst kun 250 - men ellers så glæder jeg mig til at klappe hvalp :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Jeg prøvede også, men så blev jeg genert. Det var mig der kom gående forbi med pølserne og smilede til dig :-)

 

Bantus

 

 

Ai sq da, jeg har jo allerede overskredet alle dine grænser og krammet dig i vejen.

 

NÆSTE GANG kommer du ALTSÅ HEN!!!!!!!!

 

BASTA, ellers bliver jeg tøsefornærmet og vildt ked af det :(

 

Og jeg ser ikke ret meget på spdan en udstilling, det var jo derfor du skulle have prikket til mig...... og så kunne du have mødt sure Sofie :mrgreen: Og have nusset Aslan, han er under nusset :oops:

 

Kommer du så til vejen om lørdagen? Så kan vi kramme der :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...