Hop til indhold

Hund stukket af fra hundepension i Hjørring.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Gæst Greyhounds

Var det også Odden-Mygdal Hundecenter?

 

Jeg har lige læst hele linket Tullemus lagde. Puha stakkels pige. Jeg har ferie, så jeg tror sgu jeg kører derop et par timer, selvom der er lidt langt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kender desværre en feriehistorie, hvor en meget ung Jack russel , der sprang meget op af hegnet i feriepasning, fik hængt sig, da noget i halshåndet sad fast i hegnet.

 

Det er lige præcis derfor det er en meget dårlig ide, at hundene løber rundt ude i indhegningerne alene. I en god hundepension, skal der efter min mening altid være opsyn med hundene når de er ude.

 

Jeg håber virkelig at de snart finder Plet :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er det bare uansvarligt af Odden- Mygdal Hundecenter !

 

Denne tråd er forresten allerede på side 1 på google, lad os håbe det hjælper nogle folk til at finde ud af hvor uansvarlige de er!

 

Jeg synes det er menneskeligt at fejle, og at de mister hunden er som sådan ikke noget jeg bliver harm over.. Sådan en bette hund kan jo lige smutte ud og hvis man er uheldig og sådan.... Men måden de direkte fralægger sig ansvaret på?!? FØJ! Andet er der ikke at sige! FØJ!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes da også bare at Odden- Mygdal Hundecenter i Hjørring skulle have spurgt deres gæster om de ikke enten kunne komme en anden dag eller hjælpe til med at lede efter hunden.

 

Er der noget nyt omkring den?

 

 

Har lige været inde og kigge, men han er ikke fundet endnu.

Mandag er han set på Mygdal kirkevej om eftermiddagen.

 

Der er nogen der tror, at have set ham ved Spar i Bindslev og der er så nogen der vil lede efter ham der i dag.

Han er meget bange for tordenvejr, så han kan være løbet langt, da det tordnede den anden dag.

 

Stakkels ejer og hund :cry:

 

Der er blevet oprettet en efterlysningsgruppe på FB : Aanmelden | Facebook

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor er der mon ikke nogen der tager fat i en herreløs hund der strejfer rundt, virker som om de bare tænker... Hmm nå der er en løs hund... Nå det har ikke noget med mig at gøre... Kan ikke forstå det:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor er der mon ikke nogen der tager fat i en herreløs hund der strejfer rundt, virker som om de bare tænker... Hmm nå der er en løs hund... Nå det har ikke noget med mig at gøre... Kan ikke forstå det:hmm:

 

Hunden her er vist ret skræmt, så det har måske ikke været muligt.

 

Den anden dag fandt Bella og jeg en lille gravhund, der var gået hjemmefra. Den bor ikke så langt fra mig og jeg havde mødt ejeren der var ude og lede efter den.

Men den kunne jeg lige gå hen og sætte snor på, den havde så kun været væk en times tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds
Hvorfor er der mon ikke nogen der tager fat i en herreløs hund der strejfer rundt, virker som om de bare tænker... Hmm nå der er en løs hund... Nå det har ikke noget med mig at gøre... Kan ikke forstå det:hmm:

Jeg tror den løber rundt et sted der er lidt som det sted hvor jeg bor (langt ude på landet ) og der er det fuldstændig normalt at hunde render rundt uden snor. Naboerne var yderst forundrede da vi flyttede hertil og luftede vores hunde i snor - de lukker bare hunden ud og lader den lufte sig selv. De allermest koldblodige kalkulerer endda med at skulle udskifte hunden ca hvert andet år pga trafikdrab... En noget anden indstilling til hundehold end vores. Men netop derfor skal de gøres opmærksom på at det er en speciel hund der løber rundt der og at de skal reagere. Så vidt jeg ved bliver der uddelt flyers i massevis af samme årsag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

Stakkels Linda. Det må have været et helvede for hende. Godt Plet er uskadt og hjemme hos hende igen. Nu begynder der så at brede sig information om den pågældende pension på nettet til skræk og advarsel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor er der mon ikke nogen der tager fat i en herreløs hund der strejfer rundt, virker som om de bare tænker... Hmm nå der er en løs hund... Nå det har ikke noget med mig at gøre... Kan ikke forstå det:hmm:

 

Bastarden stak af fra manden en fredag i myldretiden, krydsede adskillige befærdede veje på vejen - efterfølgende har jeg talt med flere og Bastarden havde SÅ meget fart på og var SÅ målrettet, at ikke engang cyklister kunne indhente hende (en på mountainbike havde forsøgt, ned ad trapper etc), så med mindre hunden er opsøgende, så tror jeg ikke nogen vil indfange den. Kombineret med den historie DKK skrev om i deres blad, hvor nogle havde fundet og fanget en golden i julen, politiet sagde de bare skulle slippe den løs, så den kunne finde hjem selv og en uge efter var den så død :???:

 

Hvor er det godt Plet er blevet fundet :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bastarden stak af fra manden en fredag i myldretiden, krydsede adskillige befærdede veje på vejen - efterfølgende har jeg talt med flere og Bastarden havde SÅ meget fart på og var SÅ målrettet, at ikke engang cyklister kunne indhente hende (en på mountainbike havde forsøgt, ned ad trapper etc), så med mindre hunden er opsøgende, så tror jeg ikke nogen vil indfange den. Kombineret med den historie DKK skrev om i deres blad, hvor nogle havde fundet og fanget en golden i julen, politiet sagde de bare skulle slippe den løs, så den kunne finde hjem selv og en uge efter var den så død :???:

 

Hvor er det godt Plet er blevet fundet :klap:

Måske ikke ideelt al JAGTE en hund på cykel, tror fanden den løber for livet

Link til indlæg
Del på andre sites

Den har så forceret et 1.80 meter højt hegn, for at komme ud i friheden. Men det er jo heller ikke ret højt.

 

 

Plet stak af fra hundepension | Nordjyske.dk

 

1,80 m. synes jeg da lyder rimelig højt. Og jeg siger ikke, hundepensionen er uden skyld, men umiddelbart er der forskel på, om de slipper en hund løs i et åbent område, eller om det er et område, der er indhegnet af et 1,80 m. højt hegn.

 

De har dog stadig taget halsbåndet af hunden, og ikke haft tid til at lede fordi de får gæster. Dét er stadig nok til en hulens masse minuspoint i min bog!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...