Hop til indhold

Hund stukket af fra hundepension i Hjørring.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Har lige talt med ejeren, da jeg lige ville hører om det var i orden, at jeg postede den herinde.

 

Efterlysning fra FB.

 

 

Efterlysning - Hjørring

 

28. juli kl. 20:50

Dansk/svensk gårdhund (hanhund Plet) stukket af fra hundepension

Jeg har sidst på formiddagen afleveret min hund i pension, hvor jeg troede, der bare var styr på det hele, men desværre blev jeg allerede et par timer senere ringet op, fordi den var stukket af....

 

Vi var på vej ned i landet, men selvfølgelig vendte vi om med det samme, og vi har ledt overalt for at finde den.... men forgævesSmilie_Sad.png

 

Er der nogen, som har tid, lyst og overskud til at hjælpe??

Evt i morgen formiddag.....

Det er omkring Hjørring (nærmere bestemt Mygdal)

 

Jeg smutter ud igen men træffes på 2494 2367

 

 

Det værste er næsten, at det første de gjorde der ude var at tage halsbåndet af, hvor der ellers er navneskilt med kontaktoplysninger osv på.....

Jeg er bare så knust over det her... Smilie_Sad.png

 

Pensionen havde ikke tid til at hjælpe med at lede i aftes, for de skulle have gæster, men de vil hjælpe her i formiddag, så jeg håber bare så meget, at det lykkes at finde mit lille dejlige kræ her i dag...

 

Politiet har intet nyt, og pensionen har fralagt sig ansvaret nu, for konen skal på arbejde, så de har ikke tid til at lede...

 

 

Hunden er forsvundet fra:

 

Odden- Mygdal Hundecenter

 

 

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, har som sagt talt med ejer og hun er selvfølgelig helt knust.

Hun har sovet derude i nat i en garage i håb om, at Plet ville kunne lugte hende, men uden held.

Hun er bekymret for, om han har kurs mod en stor hovedvej, der åbenbart ikke ligger ret langt væk fra stedet.

Og efter hvad jeg kan forstå, er det vist ikke første gang, pensionen har haft uheld. Ikke ligefrem nogen god reklame.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds
Det står der da også i efterlysningen eller hvad mener du ?

 

Jeg mener at jo oftere navnet er nævnt jo nemmere er det for Google at finde netop denne tråd hvis nogen googler Odden- Mygdal Hundecenter i Hjørring med henblik på at bruge dem som pension. Og folk bør da advares om deres holdning til tingene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det står der da også i efterlysningen eller hvad mener du ?

når nogen nu søger på google efter Odden-Mygdal Hundecenter vil denne meddelelse komme frem :) dvs fremtidige brugere af pensionen vil få at vide at man ikke vill ehjælpe med at lede efter en bortløbet hund:))

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mener at jo oftere navnet er nævnt jo nemmere er det for Google at finde netop denne tråd hvis nogen googler Odden- Mygdal Hundecenter i Hjørring med henblik på at bruge dem som pension. Og folk bør da advares om deres holdning til tingene.

 

når nogen nu søger på google efter Odden-Mygdal Hundecenter vil denne meddelelse komme frem :) dvs fremtidige brugere af pensionen vil få at vide at man ikke vill ehjælpe med at lede efter en bortløbet hund:))

 

Ok..ja selvfølgelig. Troede bare, at jeg havde glemt et eller andet.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Åh, gud nej da!

 

Det må da være noget så frygteligt, især når man regner med at man har afleveret sin hund et trygt og godt sted.

 

 

Håber de finder ham - Krydser fingre, andet kan jeg desværre ikke gøre herfra :x:

 

Og så er der i hvertfald en pension mere på listen over dem, jeg aldrig vill bruge :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Opdatering :

 

Her står det ned i stænger nu, og det tordner, så jeg ved, han er bange nu...

 

Kai kører i området med den ene af mine piger...

Diverse radiostationer er prøvet, men det er desværre uden held - jeg må prøve igen i morgen tidlig

 

Han er set ved rundkørslen i Mygdal her i formiddags - det er op til en hovedvejSmilie_Sad.png

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg arbejder selv i en hundepension og heldigvis har vi ikke prøvet at miste en hund. Men skete det, så ville jeg gøre alt i min magt for at finde hunden igen, så forstår virkelig ikke at de gør så lidt for at hjælpe de stakkels ejere :(

 

Håber Plet snart kommer sikkert hjem igen :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh, hvor er det frygteligt :cry: Og tænk at tage halsbåndet af, hvor oplysningerne står på :evil:

 

Kan du sende et link til efterlysningen på FB, hvis det er en man må dele derinde?

 

 

Ja, det var noget underligt noget, at tage halsbåndet af.:evil:

Ejer havde desuden gjort Odden-Mygdal Hundecenter, opmærksom på, at Plet ville stikke af, hvis han kunne se sit snit til det, derfor måtte de ikke lade dørene stå åbne. Det var det sidste , hun sagde til dem, inden hun gik ud af døren, for at køre på ferie og fik, at vide, at hun skulle bare tage det roligt, for de havde styr på det. Og så bliver hun ringet op, da de var nået omkring Aarhus og får, at vide, at hunden er stukket af :shock:

Hunden er forøvrigt hvid og brun og Linda regner med, at han nu er så skræmt, at andre ikke kan kalde ham til sig, så hvis nogen ser ham, så skal de ringe til hende.

 

Ejer vil blive meget glad for al den hjælp, hun kan få, så du må meget gerne dele den :-)

Her er linket:

Efterlysning - Hjørring - Generel diskussion

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...