Hop til indhold

Collie x bordercollie


lilleraev
 Share

Recommended Posts

Hej derude i det ganske danske land!

 

Min venindes forældres hund er lige død og de vil så gerne have en magen til... Og nu er det, det bliver svært, for det var en hanhund som var en blanding mellem collie og bordercollie..

De vil gerne have en hanhund, og han må godt være over hvalpestadiet, men findes der nogen der sidder med et kuld af netop denne blanding, så må I endelig ikke tøve!

Link til indlæg
Del på andre sites

ham bastian var også på gipote for ikke længe siden eller også en kuldbror. Smækker lækker:hjerte:

 

Håber han falder ind i en ny familie og at trådstarters familie husker at se sig for og ikke bare køber ham på blandingen.. Han lyder lækker og til at have haft en sød familie, men bare fordi han er samme blanding som deres gamle kan han jo sagtens indeholde helt andre ting..

Link til indlæg
Del på andre sites

Nissan har også lidt for lange negle, men det kan ikke ses medmindre man kigger under pelsen..

så har også selv lidt dårlig samvittighed.

 

men han kan heldigvis godt lide at få klippet negle, så skal bare have taget dem over længere tid så jeg kan få klippet dem ned og samtidig beholde lysten til negleklipning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nissan har også lidt for lange negle' date=' men det kan ikke ses medmindre man kigger under pelsen..

så har også selv lidt dårlig samvittighed.

 

men han kan heldigvis godt lide at få klippet negle, så skal bare have taget dem over længere tid så jeg kan få klippet dem ned og samtidig beholde lysten til negleklipning.[/quote'] Jeg håbede jo Bobo ville slide dem ned ved at gå på asfalten, men det er altså ikke sket.. Så nu træner vi det bare ligeså stille..

 

Hvorfor skal du tage dem over længere tid? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...