Hop til indhold

Hvad synes I om denne her?.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Nå, gudskelov, så slipper Tyson. :mrgreen:

 

Hvordan er det lige, at Cesar har fået slået sig stort op som hundeadfærdsekspert og gud fri mig som "hundelytter"? :confused:

 

Tja... amerikanere :roll:

 

Ved at Oprah har haft ham med i sit show, og har brugt ham da hun havde problemer med sin cocker...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja... amerikanere :roll:

 

Ved at Oprah har haft ham med i sit show, og har brugt ham da hun havde problemer med sin cocker...

 

Har OPRAH brugt ham? :shock:

 

Så må han alligevel være fornuftig nok. Jeg køber straks sådan et super lækkert torturhalsbånd, jeg mener gå-tur-halsbånd. :5up:

 

:blink:

 

Nu er jeg faktisk lidt skuffet over Oprah. :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har OPRAH brugt ham? :shock:

 

Så må han alligevel være fornuftig nok. Jeg køber straks sådan et super lækkert torturhalsbånd, jeg mener gå-tur-halsbånd. :5up:

 

:blink:

 

Nu er jeg faktisk lidt skuffet over Oprah. :evil:

 

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=BmSzsTwSU9k[/media]

 

http://www.oprah.com/slideshow/oprahshow/oprahshow2_ss_20050919

Link til indlæg
Del på andre sites

Har OPRAH brugt ham? :shock:

 

:blink:

Nu er jeg faktisk lidt skuffet over Oprah. :evil:

 

Det blev jeg f..... også!

 

Jeg har efterfølgende fået at vide, at hun har haft en mere empatisk og SYMpatisk hundeekspert i sit show, som har afvist Millans metode.

 

Det må da have været pinligt...

 

Nå, men navnet Illusion er jo hans kones og da det er hende der har opfundet dette modbydelige halsbånd bærer det hendes navn, men det ER en illusion at tro at det er godt for noget som helst...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var Tamar Geller - hendes bog (og hjemmeside) hedder The Loved Dog.

 

Jeg har hendes bog og hun er klart af den bløde skole (meget anti-Millan). Bruger et par af hendes tips - bl.a. den med at "sitte" for (næsten) alt; sitte når man skal have mad, sitte når man skal ud af døren, sitte når man skal ind i bilen, sitte når man skal have snor på osv. osv.

 

Derudover er det også vigtigt for hende, at hunden lærer gode manerer og at vi gengælder med at have gode mannerer overfor hunden. I bund og grund en udemærket filosofi, men indimellem bliver bogen lidt for amerikansk :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var Tamar Geller - hendes bog (og hjemmeside) hedder The Loved Dog.

 

Jeg har hendes bog og hun er klart af den bløde skole (meget anti-Millan). Bruger et par af hendes tips - bl.a. den med at "sitte" for (næsten) alt; sitte når man skal have mad, sitte når man skal ud af døren, sitte når man skal ind i bilen, sitte når man skal have snor på osv. osv.

 

Derudover er det også vigtigt for hende, at hunden lærer gode manerer og at vi gengælder med at have gode mannerer overfor hunden. I bund og grund en udemærket filosofi, men indimellem bliver bogen lidt for amerikansk :rolleyes:

 

 

Hvorfor skal dyret sitte hele tiden ? Altså vores skal sitte for dit og dat af det du nævner, men det er nu bare fordi det er praktisk, men er der sådan en dybere mening med det ?

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det blev jeg f..... også!

 

Jeg har efterfølgende fået at vide, at hun har haft en mere empatisk og SYMpatisk hundeekspert i sit show, som har afvist Millans metode.

 

Det må da have været pinligt...

 

Nå, men navnet Illusion er jo hans kones og da det er hende der har opfundet dette modbydelige halsbånd bærer det hendes navn, men det ER en illusion at tro at det er godt for noget som helst...

 

Min første tanke med det navn var, at konen måtte være en illusion :lol: Meget passende either way. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Jeg har hendes bog og hun er klart af den bløde skole (meget anti-Millan). Bruger et par af hendes tips - bl.a. den med at "sitte" for (næsten) alt; sitte når man skal have mad, sitte når man skal ud af døren, sitte når man skal ind i bilen, sitte når man skal have snor på osv. osv.

 

Undskyld jeg spørger (og det er ikke for at angribe dig) men hvorfor?. Altså hvilket formål skal det tjene, andet end at hunden ihvertfald lærer at sætte sig.

 

Derudover er det også vigtigt for hende, at hunden lærer gode manerer og at vi gengælder med at have gode mannerer overfor hunden. I bund og grund en udemærket filosofi, men indimellem bliver bogen lidt for amerikansk :rolleyes:

Så er spørgsmålet så bare, hvad man lægger i ordet manerer og om det er ligevægtigt. Tror mange forventer pænere manerer fra hund til ejer end omvendt. Desuden tænker hunde måske ikke i de baner. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...