Hop til indhold

Løvernes træningstråd


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Vi må være nogle stykker herinde der træner et eller andet med vores løver. Jeg tænkte vi kunne samles herinde og dele erfaringer, videoer, sejre og fiaskoer. Og billeder. Mange mange billeder :mrgreen:

 

TS lægger naturligvis ud. Jeg har Modjo. Han er 11 uger gammel og lydighedsløve in spe - or so we hope :mrgreen:

Jeg har ikke de store DM ambitioner eller noget i dén dur, men ønsker at kombinere en sjov og givende hundesport med et for mig realistisk hundehold - satser på at Modjo kan honorere dét ooog gerne komme til at deltage i et par prøver... sådan på sigt :mrgreen:

 

Lige nu er vi bare i gang med at lave en masse kontaktøvelser og betinge et pænt (og frivilligt) følge. Ingen signaler eller lokning, men en hel masse belønninger for frivillig positionering i plads.

Jeg er lidt udfordret på størrelsen og kigger ikke så meget præcision endnu - jeg lægger bare vægt på at han er der sådan nogenunde og så på at det er 100% frivilligt og altså uden lokning.

Han VIL i hvert fald rigtigt gerne og tilbyder en hel masse, så mon ikke det nok skal blive pænt.

I får lige en lille træningsvideo fra i aften. Ignorer kæmpe plet på bukser/bluse - det er et lille tomatpure gone wild accident :roll:

 

<font size="2"><span style="font-family:verdana;">

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Nuhhh hvor er han lille bitte bolle-tyk og absolut bedårende og dyyyygtig :lun:

 

Det er så kært, som han trisser rundt med de små ben og prøver at regne ud hvad dæææælen det lige er han skal :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...