Hop til indhold

2 ældre herrer søger nyt hjem. Oldi og Lupus.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Dette er Oldi, han er 10 år og blev fundet forladt ude i skoven bundet til et træ, han har været på internatet i 2 måneder, men en hund i hans alder, burde jo ligge på en dejlig blød pude og spise hundekiks og beundre sin kærlige familie. Oldi kan med andre hunde, han er i fin form og er en frisk hund, han er ikke kastreret og vil ikke blive det pga hans alder. For Oldi betyder penge ikke noget, bare et godt hjem, da han er sponsoreret.

 

 

Man kan læse mere om Oldi her : oldi

 

385424_4355591810581_1145419331_n.jpg

 

 

Lupus.

 

Lupus søger et hjem i Dk han er en ældre herre og vil kun koste dig et godt hjerte. Han kan med tæver med ikke alle han hunde. han er i pleje i Polen, så han er hus-vant:)

Læs mere på hans profil:lupus

 

217920_4357867347468_248528416_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg ved det godt...men jo flere der ser disse gamle hunde, jo bedre.

Jeg kan også kun varmt anbefale, at tage en ældre hund til sig. Man bliver rigeligt belønnet, de er så trofaste og taknemmelige.

Hvor er din græske Lily heldig :-D

 

Hvis jeg liiige havde lidt mere plads - og liiige havde lidt mere tid - så flyttede Oldi helt sikkert ind her. Han er jo bare slet ikke til at stå for :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de begge super dejlige og du er da en aktiv kvinde for disse udenlandske hunde :blink: Håber de får et godt hjem hos kærlige mennesker

 

 

Ja, de er nemlig skønne og fortjener som alle dyr gør, et godt liv :lun:

 

Tak :-D, ja jeg har fået øjnene op for disse hunde efter, at jeg selv fik en gammel gadehund indenfor dørene og nu bor her 2 ældre herrer, der skal bare have det godt resten af deres liv.

Jeg skal være med til, at tage imod hunde, der kommer hjem fra Polen, til deres nye familier her i DK midt i august. Det er anden gang jeg har æren af det og håber, at Oldi og Lupus bliver adopteret og kommer med hjem næste gang, der kommer hunde hjem.

Det er noget af en oplevelse, at møde disse dejlige hunde.

En af de hunde, der er adopteret og kommer med hjem , er en ældre hund, som nogle mennesker i vinters fandt humpende afsted på 3 ben. Det fjerde ben var fanget i en tyk jernkæde. Kæden havde han om halsen og poten var spændt fast til kæden. Den tunge kæde havde han haft på længe. Han blev bragt til dyrehospitalet og fik renset sine sår og nu venter der ham så en familie her i Dk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lupus koster, som sagt ikke noget, andet end et godt og kærligt hjem.

 

Opdatering på lupus :

 

 

11 august 2012 LUPUS

Nyt om Lupus og nye billeder.

Bartek skriver; Lupus er en dejlig hanhund på 8 år. Han vil ikke trives i en lejlighed. Derfor skal han til en familie med hus og gerne en stor have. Han elsker at være udendørs.

Han skal til et hjem hvor han kan være ene hund. Han enes fint med hunhunde, men ikke med hanhunde. Lupus trænger i den grad til at mærke kærligheden fra et menneske.

Det vil glæde mig så meget ,hvis der var en i Danmark der ville tage sig af ham.

Kærlig hilsen Bartek

 

3.jpg

5.jpg

2.jpg

4.jpg

 

 

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Opdatering på Oldi og en stor rettelse. Oldi er ca. 7 år og ikke 9, som der står i hans profil.

 

Oldi kom jo hjem i tirsdags og i pleje hos Jill i Sakskøbibg. Men Jill`s hanhund Nebo kan ikke enes med Oldi, så derfor søger han hurtigst muligt et nyt hjem.

 

Oldi er en aktiv hund, der elsker, at gå tur.

Jill beskriver Oldi som en helt vidunderlig hund.

Vi håber at finde nyt hjem til den gamle dejlige dreng. Dyrlægen i Danmark vurderer Oldi til 7 år.

 

Han har fået ordnet sine tænder inden han kom her op. Han har ingen fortænder, men det påvirker ikke hans evne til, at spise.

 

 

 

dsc_0348.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opdatering på Oldi og en stor rettelse. Oldi er ca. 7 år og ikke 9, som der står i hans profil.

 

Oldi kom jo hjem i tirsdags og i pleje hos Jill i Sakskøbibg. Men Jill`s hanhund Nebo kan ikke enes med Oldi, så derfor søger han hurtigst muligt et nyt hjem.

 

Oldi er en aktiv hund, der elsker, at gå tur.

Jill beskriver Oldi som en helt vidunderlig hund.

Vi håber at finde nyt hjem til den gamle dejlige dreng. Dyrlægen i Danmark vurderer Oldi til 7 år.

 

Han har fået ordnet sine tænder inden han kom her op. Han har ingen fortænder, men det påvirker ikke hans evne til, at spise.

 

 

 

dsc_0348.jpg

Øv, var det Oldi eller Jill der ikke synes de skulle være venner?

7 år er da en god alder!

Håber han snart finder nyt hjem!

Han er bare lækker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, var det Oldi eller Jill der ikke synes de skulle være venner?

7 år er da en god alder!

Håber han snart finder nyt hjem!

Han er bare lækker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

 

Hende der har Oldi i pleje hedder Jill og Jill har en hanhund der hedder Nebo, som ikke kan lide Oldi.

Jaaa...7 år, det er ikke så tosset :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...