Hop til indhold

Foredrag om hundemøder/hundesprog af Irene


Nollike
 Share

Er du interesseret i sådan et foredrag?  

34 stemmer

  1. 1. Er du interesseret i sådan et foredrag?

    • Ja afgjort!
      14
    • Nej
      2
    • Muligvis
      1
    • Øv, hvorfor er det ikke i Jylland???
      17


Recommended Posts

Gæst snevinter
Det er der nok, det var også derfor den kom på. Så kan Irene finde ud af om der er basis for at oprette noget der + at I ikke ødelægger vores afstemningsresultat :blink:

 

vi er forfærdelige til at ødelægge ting herovre...der er for lavt til loftet, man bliver sparket med træsko, og hunde er sådan nogle der hører til ude i stalden :cool:

 

:-)

 

Men det er nu en 'rimelig' (= flot, på ø-dansk) afstemning du har lavet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

For lige at vejre stemningen vil jeg høre om I ville være interesseret i at kommme til et foredrag af Irene Liliequist med enmet "hundesprog ved hundemøder" (eller noget i den stil) på Sjælland altså :mrgreen: (Jyder er selvfølgelig også velkomne :blink:) for at blive bedre til at tolke egen og andres hunde når de møder hinanden.

 

 

Nå, ja, der KAN selvfølgelig sidde nogle som ikke er helt klar over hvem Irene er :oops:, så her er hendes hjemmeside www.hundeliv.dk :mrgreen:

 

 

Det var da en god ide.. men det kører vi allerede i vores klub www.softagilityklubben.dk ;-)

Og vi laver også foredrag om emnet.. men dejligt at se der er flere der begynder lave den slags.. det er meget spændende hvis man jo er god til at lære fra sig om emnet;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det var i Jylland så ja, meget interesseret! :-D

 

 

Jamen hvis I kunne samle en masse folk og sørge for der ikke var de store udgifter til transport mv så er der nogle af os undervisere der tilbyder at komme over og lave foredrag af den karakter for andre klubber.. se mere under www.softagilityklubben.dk under kurser tilbydes.

Alt strikkes sammen så det passer efter hvad folk ønsker.. Vi er tre trænere der underviser sammen og bruger hundemøder i vores træning allerede og vi hjælper gerne andre også!

 

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Hvem er Irene c010.gif:blink:

 

 

Jeg har svaret ja afgjort.

Jeg er så af gode grunde en af dem, der har det forspring, at jeg ved, hvad jeg vil gå ind til, og jeg kan kun sige, at Irene er knaldhamrende dygtig, og selvom jeg nok har hørt meget af det, der bliver sagt, så skader det ikke, at høre det igen. Og lur mig om ikke, der alligevel kommer noget, jeg kan bruge :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...