Hop til indhold

Er det en spidshundeting?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Eller er det en unghunde-hanhunde ting? Voodoo står med mig i køkkenet mens jeg laver min morgenmad. Tænker han tigger lidt, giver ham et stykke franskbrød. Han kan ikke helt overskue det og ser en anelse desperat ud :lol: Giver ham så en lille bid i stedet. Han tager det, og vender sig lidt væk og mens han skæver til mig, spytter han det ud :sjov: Og lader det ligge.

 

Normalt kan han altså godt lide franskbrød, men måske kun når det er noget han kan se jeg spiser :mrgreen:

 

Motor var ligeså mærkelig som unghund, kan huske da jeg ville give ham et stort ben og han slet ikke ville have det, nej han ville bare have en lillelillebitte kedelig smags- og farveløs billig tyggeting. Eller da han fandt pizza i skraldespanden og ikke spiste det, men bare nippede af det i ny og næ :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde lavet sådan nogle ruller med mozzarella udenpå og tomat indeni, som skulle i en salat. Taiki står og ligner hundenes svar på Oliver Twist. Han får en rulle.

Han står og tygger møjsommeligt på den, inden han spytter tomaten ud - afsuttet for AL ost, men ellers hel inkl. den bløde del.

 

I forhold til hvor grimt han også kan spise, f.eks. når han får skånekost og der bare ligger ris over det hele, er det da utroligt at han har den finmotorik i sin mund.

Link til indlæg
Del på andre sites

er det da utroligt at han har den finmotorik i sin mund.

 

Når Petrine spiser maki, får hun lirket det hun kan lide ud, mens resten ligger fint tilbage, ikke spredt ud over det hele, men fint og lige til at servere :lol:

 

Tør ikke foreslå det er et intellektuelt problem, men så må det være et sult-problem, alle mine har når som helst gennemskuet mad, også da vi besøgte en jæger med et rådyr, ingen var i tvivl om, at det var mad og indgange var ved snittet :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...