Hop til indhold

Foredrag om hundesprog og hundemøder v/Irene Liliequist


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 240
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det kan være at vi skal lave en "lukket fest" næste gang, forstået på den måde, at det bliver et HF-foredrag og på en fredag/lørdag så så mange som muligt kan deltage? Er der stemning for det??? :-D

 

Jaaa det vil jeg meget gerne :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik heller ikke hilst på alle :( Men kunne da kende Rikke og de andre jeg har mødt før :-D

 

 

Sonja: Ascha sagde du sad bag os - sad du helt ude i siden ? Jeg opfattede det for sent :oops:

 

Jeg sad ved siden af Inge på rækken foran og havde en Hummel trøje på :blink:

 

------------

 

Jeg syntes det var et fantastisk foredrag - lige præcis det jeg manglede, når jeg har læst bøger og set billeder :5up:Jeg lærte virkeligt meget og blev også forelsket i Pelle :lun: Især da han fandt en handske, han stolt løb rundt med :lol:

 

Tak for det Irene og Anette !!

 

Jeg skal nok også skrive en tilbagemelding på mail i denne uge - men vores net virker ikke, så vi må låne i dag :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er et godt medborgerhus i Korsør. Pudelklubben har holdt noget der, fine lokaler.

 

Det lyder fint men kan man overnatte?. Og så er der lige et spørgsmål om hvad Ninjamor skal have for at holde et foredrag. Hvis vi kun er 10 der tilmelder, kommer det altså til at koste en bondegård. Ja undskyld hvis jeg lyder lidt negativ.:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder fint men kan man overnatte?. Og så er der lige et spørgsmål om hvad Ninjamor skal have for at holde et foredrag. Hvis vi kun er 10 der tilmelder, kommer det altså til at koste en bondegård. Ja undskyld hvis jeg lyder lidt negativ.:oops:

 

Det er da ikke negativt, det er den skinbarlige sandhed :blink:

Men vi kan jo arbejde på sagen og se om det kan lade sig gøre, hvis ikke, så er det bare ærgerligt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder fint men kan man overnatte?. Og så er der lige et spørgsmål om hvad Ninjamor skal have for at holde et foredrag. Hvis vi kun er 10 der tilmelder, kommer det altså til at koste en bondegård. Ja undskyld hvis jeg lyder lidt negativ.:oops:

 

Har lige være inde på Google - der ligger et vandrehjem lige ved Korsør banegård - det ser ud som om det er til at betale at overnatte der :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Apropos hundesprog: Til lydighed i går røg en lab og en beagle i totterne på hinanden. Ejerne var målløse, for "de logrede jo begge to med halen". Ja, det gjorde de - de logrede med høj, stiv hale og gik med højt løftet hoved og stive bevægelser mod hinanden. Det var som at se et af videoklippene fra i tirsdags. Nå, men træneren fik da også forklaret ejerne lidt om hundenes signaler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Er der nogle af jer der rent faktisk har hørt Irenes foredrag? (altså ud over sonja77) Eller har I haft mere travlt med at finde ud af hvem der var hvem?

 

 

:mrgreen:

Var det et foredrag?? gruble.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:blink: Siger Tanja, som havde alt andet end debatten i hovedet, da hun var der. UNDSKYLD Susi :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...