Hop til indhold

Upload billeder med safari


caro2001
 Share

Recommended Posts

Gæst Beaglepack
Til dette.

 

Brug evt. app'en til uppland af billeder.

 

Altså Anne - jeg syntes godt nok du er lidt grov - i stedet for at komme med disse intetsigende bemærkninger - så kunne du jo vælge og hjælpe i stedet for, hvis du har kendskab til hvordan Carolina kan oploade billeder.

 

Til Carolina - jeg ved det desværre ikke - håber du får hjælp - evt. spørg en af dine forældre om de vil hjælpe

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså Anne - jeg syntes godt nok du er lidt grov - i stedet for at komme med disse intetsigende bemærkninger - så kunne du jo vælge og hjælpe i stedet for, hvis du har kendskab til hvordan Carolina kan oploade billeder.

 

Til Carolina - jeg ved det desværre ikke - håber du får hjælp - evt. spørg en af dine forældre om de vil hjælpe

Dt har jeg gjordt men vi ved ikke hvordan man gør.

Hvis nogen ved hvordan man får dem ind på facebook ( min mors profil ), så skriv hvordan.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil min ikke? Hmm..

Jeg fandt en app til fb, den hedder facebook.

Billede:264920_375358985869743_1408830846_n.jpg

(det er taget på facebook jeg har gemt det i billeder og trykket indset billede, og vupti)

 

Og hvis du sidder og tænker at der er et hak i øret så skal ikke fortvivle for det er der, han havde det da vi fik ham og dem der havde hvalpene havde ikke lagt mærke til det men han er ikke generet af det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Nu spørger jeg lige igen hvordan er det nu lige man ændre profilbillede?

Øverst oppe på siden under indstillinger, deroppe hvor dit navn står når du er logget på. Så er der ude til venstre en række funktioner hvor du kan vælge at skifte avatar, profil billede mv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...