Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tandskraber

Featured Replies

Besvaret
  • Forfatter

Fantastisk, fandt også det foder jeg ledte efter, så nu er det hele bestilt samme sted, hvor heldig kan man være:)

Besvaret
Fantastisk, fandt også det foder jeg ledte efter, så nu er det hele bestilt samme sted, hvor heldig kan man være:)

tusind tak! Nogen ide om hvad forskellen er på den skrå og den spidse?

Lyder godt - det var præcist det samme jeg tænkte da jeg bestilte... Jeg har bestilt en skrå, men aner ikke hvad forskellen er:confused: tænkte lidt at den spidse kunne komme med i næste bestilling fra siden, hvis den skrå ikke dur :engel:

Besvaret

Her er der 2 i én. :blink: Tandrenser - dobbelt. Porto 39 kr

De plejer at have nogle gode kvalitetsprodukter. Jeg har selv købt en med kun spids, men ville egentlig gerne have den flade med også...

Besvaret

Jeg har begge modeller, både den skrå og den spidse. Jeg bruger stort set kun den skrå. Det ting man kunne bruge den spidse til er noget jeg hellere vil overlade til en dyrlæge.

• 2 weeks later...
Besvaret

Det kunne lige være sådan en jeg mangler til Mios hjørnetænder - endte du med den spidse eller den skrå? =)

Besvaret
  • Forfatter

DEN skrå og den virker super. HVis det ikke haster for dig kan jeg bestille den næste gang jeg skal have foder:)