Hop til indhold

Vejen 15 og 16 Sept


Recommended Posts

  • Svar 301
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg er stærkt irriteret over, at Krøllen er tre dage for ung til at komme med som gæst :roll: Regner dog stærkt med at komme og handle til den store guldmedalje! :lol:

 

Hvis flere har et telt de vil af med, så står jeg også gerne som aftager!

Link til indlæg
Del på andre sites

SOLGT :mrgreen:

Skal du forbi Holstebro inden Vejen eller har du mulighed for at tage den med derned?

 

Jeg kommer ikke lge forbi Holstebro, men tager det med til Vejen :-D Er der allerede fredag, så vikar bare aftale at mødes når det passer fredag eller lørdag morgen. Skal nok lige slå det opi haven og tjekke at det er ok.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer ikke lge forbi Holstebro, men tager det med til Vejen :-D Er der allerede fredag, så vikar bare aftale at mødes når det passer fredag eller lørdag morgen. Skal nok lige slå det opi haven og tjekke at det er ok.

 

 

 

Vi kommer også fredag, så vi kan lige udveksle numre og så kommer vi lige forbi om fredagen og henter det.

Hvornår fredag er du der ca?

Link til indlæg
Del på andre sites

Overvejer at gå forbi de der campinghytter tæt på udstillingen og høre om der er ledigt i 2013 eller man skal helt frem til 2014, gad godt overnatte der!

 

Jeg har haft en af de hytter et år, det var sgu dejligt bekvemt. Sidste år blev vi placeret i centeret på modsatte side af vejen. Men det er ikke muligt at forudreservere nogle af delene, DKK har forudbooket det hele, og det er ikke muligt at booke noget før DKKs personale og dommerene er indkvarteret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft en af de hytter et år, det var sgu dejligt bekvemt. Sidste år blev vi placeret i centeret på modsatte side af vejen. Men det er ikke muligt at forudreservere nogle af delene, DKK har forudbooket det hele, og det er ikke muligt at booke noget før DKKs personale og dommerene er indkvarteret.

 

Arh, bæ, var nok også for godt til at være sandt. Da manden afprøvede det med at udstille camperede vi på p-pladsen i mine forældres autocamper, det var SÅ suverænt, bare at gå ud og tage en lille lur når der var pause

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan se af ringlisten, at der er dommerelev på labberne om søndagen.

Det har jeg ikke prøvet før :genert:

 

Nogen, der ved, hvordan det foregår sådan rent praktisk - bare så jeg ikke dummer mig.

 

 

Oppe i Århus var der på boxerne, først bæev de bedømt af dommeren og så gik de over til eleven - men om det lige var ALLE der gjorde det lagde jeg ikke mærke til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Pyha - det kan blive en lang dag så + 2 gange tandvisning for Musen, som ikke synes, at det er verdens fedeste øvelse

 

:vinken:Rolig nu, det kan blive Musens store dag.....først en dommer der skal alt bare køre på skinner, altså prof udstråling......sidenhen dommerelev, sjov, afslapning, tandeftersyn, ( elevundervisning, hvad kan sådan nogle perfekte bisser også bruges til :slem: av for s***n da) det kan, helt sikkert, kun blive Musens dag!:5up:

 

:lun: Altså set fra snuserens side!:cool::banan::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:vinken:Rolig nu, det kan blive Musens store dag.....først en dommer der skal alt bare køre på skinner, altså prof udstråling......sidenhen dommerelev, sjov, afslapning, tandeftersyn, ( elevundervisning, hvad kan sådan nogle perfekte bisser også bruges til :slem: av for s***n da) det kan, helt sikkert, kun blive Musens dag!:banan:

 

Tak Snuser.

Maggie er stadig så ung - og lidt usammenhængende i kroppen - så vi går efter at have en fest i ringen. Resultatet er ligegyldigt

Link til indlæg
Del på andre sites

Oppe i Århus var der på boxerne, først bæev de bedømt af dommeren og så gik de over til eleven - men om det lige var ALLE der gjorde det lagde jeg ikke mærke til.

En elev skal bare gå med dommeren og lytte til guldkorn. En aspirant skal selvstændigt dømme hundene.

 

Så mon ikke der har været aspirant og ikke elev på hos bokserne?

Link til indlæg
Del på andre sites

En elev skal bare gå med dommeren og lytte til guldkorn. En aspirant skal selvstændigt dømme hundene.

 

Så mon ikke der har været aspirant og ikke elev på hos bokserne?

 

Jeg var ikke klar over, at der var forskel. Måtte lige en tur på ringlisten igen - der står "elev", så dommeren har bare en skygge med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var ikke klar over, at der var forskel. Måtte lige en tur på ringlisten igen - der står "elev", så dommeren har bare en skygge med?

 

Ja. Det kan godt være dommeren peger enkelte hunde ud til eleven og spørger "hvad er godt, hvad er skidt", men en elev skal ikke skrive kritikker. Så ja, de er egentlig bare watch and learn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Er der nogen af jer, der skal campere?

Vi skal med 4 hunde og glæder mig totalt til miniferie. Regner med vi kommer fredag over middag og drikker en masse vin :)

Ja vi camperer med alt for mange hunde for regner med at tage den lillebitte cv

 

SOLGT :mrgreen:

Skal du forbi Holstebro inden Vejen eller har du mulighed for at tage den med derned?

HAr I ikke bil mere? Siri bor ikke så langt fra mig så kan I også kommer her forbi..og besøge Rams på vejen også

 

Virkelig ingen det skal campere? Vi giver et glas rødvin og god underholdning fredag og lørdag aften :-D
:mrgreen: Tak som byder... Den er vi med på :slem:

 

Jeg håber godt nok at der er tv2 vejret der har spået rigtig, for dmi's ser skidt ud!
LAd mig med det samme sige at det aldrig regner når løverne er i ringen..underligt nok :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja vi camperer med alt for mange hunde for regner med at tage den lillebitte cv

 

HAr I ikke bil mere? Siri bor ikke så langt fra mig så kan I også kommer her forbi..og besøge Rams på vejen også

 

:mrgreen: Tak som byder... Den er vi med på :slem:

 

LAd mig med det samme sige at det aldrig regner når løverne er i ringen..underligt nok :slem:

 

Jo det har vi, men vi kan ikke få det passet ind at hente det inden Vejen og når nu Siri har plads til den i bilen, så passer det jo fint.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...