Hop til indhold

Nogen der har erfaringer med denne?


Gæst sidsel
 Share

Recommended Posts

Puma er vokset ud af sit vinter dækken.

og han er jo noget kuldeskær så jeg skal have fundet et nyt har kigget lidt på denne jakke nogen der kender den ?

http://www.petsnob.dk/ProductDetails.aspx?productId=2261&r=634805174249454741

Eller nogen der kender andre gode mærker/modeller?

Det sidste han havde var et hurtta men det sad ikke så godt synes jeg han var alt for bred om brystet i forhold til resten af ham..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det også en god idé at finde et dækken der dækker de store muskler på lårene. Når hunden er i høj aktivitet om vinteren (træning, løb, leg osv) og derefter skal være i mere stilstand er det vigtigt at holde de store muskelgrupper varme, så der ikke sker skade. (Lidt lige som et skridtdækken på en hest). Så jeg ville prøve at finde et dækken med mavevarmer og som dækker baglårene. Ærgeligt hurttas vinterdækken ikke sidder så godt. Prøv at kigge på bot dækkener, skrylle, obstract osv på hundenshelse (website) De har en super god pasform.

 

- Eller prøv at spørge Amocca hvad hun bruger til hendes hunde. Deres kropsbygning minder meget om Pumas vil jeg tro.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...