Hop til indhold

Så kom tæppet endelig!!


Gæst greisen
 Share

Recommended Posts

Gæst greisen

Nu er der kun 7 dage tilbage af Cilles drægtigghed, og endelig er hendes Vet beds tæppe kommet:hjerte:. Tusinde tak for anbefalingen af tæppet UllaH, Cille løb direkte op på tæppet og rejser sig kun lige når hun skal ud at tisse:cool:.

Vi glæder os rigtig meget og alle er SÅ spændte på hvilke farver og køn der kommer i næste uge:banan:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak og det synes jeg nu også selv. :-) men hvis du prøver at læse dit første indlæg igennem, så virker det til at du kun har bestilt og fået et tæppe :-) derfor at jeg lige ville kommentere på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vet Bed kan man ikke være foruden. Min gamle på 12,5 forguder dem lige så meget som den lille.

 

Sidder p.t. med hvalpe på 11 dage og roterer med tre styk vet bed - og ville ønske jeg havde flere. Men har usigeligt svært ved at finde dem i den gode kvalitet. Har kun formået at finde det ved Kennel Maj (absolut i den anden ende af landet). Alt hvad jeg finder lokalt i og omkring København, er af den kvalitet hvor det laver fnuller, når hvalpene karter rundt på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...