Hop til indhold

Rally i/ omkring Aalborg


bellas mor
 Share

Recommended Posts

Er stadig intr, hvis nogle kender steder hvor vi kan gå til Rally, Siri har ikke lyst til at svare desv. :damn:

 

Jo, det har jeg. Men man har vel lov til at holde et par ugers ferie...

 

Vi starter nye hold inden længe, men dette er for øvede. Hvis du ikke har erfaring med rally (eller lydighedstræning), så starter der hold sidst på året for begyndere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, det har jeg. Men man har vel lov til at holde et par ugers ferie...

 

Vi starter nye hold inden længe, men dette er for øvede. Hvis du ikke har erfaring med rally (eller lydighedstræning), så starter der hold sidst på året for begyndere.

 

Ok Undskyld, ja selvfølgelig, men jeg har set du har været på her, og havde sendt privat oplysninger om hvad Bella havde gået til før , så derfor var det min opfattelse,

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok Undskyld, ja selvfølgelig, men jeg har set du har været på her, og havde sendt privat oplysninger om hvad Bella havde gået til før , så derfor var det min opfattelse,

 

Den besked har jeg slet ikke set - kigger den i morgen og svaret. Nettet i sommerhuset var håbløst! Altså jeg kunne på en god dag læse et indlæg... Og så indser man hvor netafhængig man er blevet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...