Hop til indhold

Foder til en hvalp


Gæst lisar
 Share

Recommended Posts

Hej alle. Min kæreste og jeg er lige blevet forældre til en lille dejlig samojede.

Vi fik Specifik foder med fra opdrætteren, men synes at hans afføring er lidt for tynd.

 

Så vi prøver at finde rundt i den her foderjungle. Helst ikke noget for mere end 40 kroner pr. kg. :)

Har du noget du kan anbefale ?

 

Mvh Lisa. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville lige vente og se tiden an. Det er normalt at hunde kan have lidt dårlig mave, når de skifter hjem

 

Og ellers vil du få 100 forskellige anbefalinger. Der er ikke andet at gøre end at sætte dig ned og kigge på indholdet:-D

 

Haha. :) Vi har haft ham en lille uge, og posen er ved at tom, så tænkte at det ville være et godt tidspunkt til at se sig om efter noget der passer til hans mave. :)

Men det var sådan om der var nogen der havde en spids, og fodrede med noget bestemt. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har en Dansk Spids på 5 mdr. Vi oplevede også at hans mave gik lidt ud af trit :(, havde købt Olivers hvalpefoder med hjem fra opdrætteren, men afføringen var meget tynd selv efter 3 uger hjemme, så posen kom bagerst i skabet. Samtidig begyndte han at franske på forbenene, hvilket indikerede at der var for meget protein i det foder han fik. Vi fodrede med overgangs blanding Oliver/Specific, men hans næse var lidt for kræsen til Specific (gudskelov er der smagsgaranti på Specific, så vi stod ikke igen med en kæmpe pose foder til ingen nytte). Derudover fik han desværre konstateret Patella Lux i bagbenene, dyrlægen mener at han bla. ved hjælp af Hill's hvalpefoder kan vokse sig fra det. Så nu fodrer vi med Hill's - hvor der ikke er så meget protein i - og det har hjulpet på maven/afføringen, det er endnu for tidligt at se om det har gavnet på bagbenene.

Så vi vil anbefale Hill's. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...