Hop til indhold

Sagall & Soegaard's -vi spammer til I brækker jer-hvalpetråd...


soegaard
 Share

Recommended Posts

Smid mig en sms når I har nusset hvalpe :-) Glæder mig vildt til at høre om det hele.

 

Er død misundelig! Aussie hvalpe er de skønneste, åh. hvor bliver jeg aussie hvalpe skruk.

 

Må der være billeder i sms'en?? :slem:

 

Men skal jeg nok....og du skal jo nok få set en del til miniAussien :mrgreen:

 

Og lørdag skal jeg gramse Caia!?!? Ja?? :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 998
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Chili Con Caia
Må der være billeder i sms'en?? :slem:

 

Men skal jeg nok....og du skal jo nok få set en del til miniAussien :mrgreen:

 

Og lørdag skal jeg gramse Caia!?!? Ja?? :banan:

 

Der må gerne være billeder i sms'en, men også kun fordi det er dig, og fordi jeg ved HVOR meget du glæder dig til at I får jeres egen Aussie hvalp.

 

Yes, lørdag må du gerne gramse Caia, hvis hun gider. Hun er jo den type der lige skal se folk an, men når først det sker, så kan KÆRLIGHEDEN i den grad mærkes :-)

Vejret skulle blive ret så godt, så krydser fingre... hvis det bliver øv vejr, så kommer vi ikke..

Link til indlæg
Del på andre sites

Der må gerne være billeder i sms'en, men også kun fordi det er dig, og fordi jeg ved HVOR meget du glæder dig til at I får jeres egen Aussie hvalp.

 

Yes, lørdag må du gerne gramse Caia, hvis hun gider. Hun er jo den type der lige skal se folk an, men når først det sker, så kan KÆRLIGHEDEN i den grad mærkes :-)

Vejret skulle blive ret så godt, så krydser fingre... hvis det bliver øv vejr, så kommer vi ikke..

 

 

:bighug: Skal nok nøjes (næsten :engel:) med at gramse hvis hun selv vil....

 

I følge byvejret bliver det 20 grader og delvis solskin lørdag, så ingen undskyldning :blink:

Så tror vi tager tæppe og noget med, og hygger rundt derude :banan: Regner med at tage derud sidst på formiddagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Billederne er "bare" fra mobilen...havde jo ikke tid til at tage rigtige billeder...skulle nusse miniAussier :banan:

 

Men for søren hvor er de dejlige...er smaskforelsket i alle 8, og mor Willow er bare så sød og tålmodig, og vil gerne snakke og nusses med.

 

Og hvalpene møffer rundt, har fået øjne og siger sjove lyde....begynder nu at ligne hunde, og kan næsten logre med hele kroppen, og gumler i hinanden og ligger i en stor klump....

 

Og på søndag skal vi afsted igen :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...