Hop til indhold

Sagall & Soegaard's -vi spammer til I brækker jer-hvalpetråd...


soegaard
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia
Okay, det var bare fordi jeg synes det giver ok mening når man har været der :mrgreen: Så når I kommer nedaf vejen går i til venstre og vi går ind til højre!?:hmm:

 

Ja. Der er sådan et sti system, og på den ene side er der et ok stort grønt område... der træner vi.. Medmindre det er blevet flyttet. Vi har ikke været der i snart 2 måneder... Men vi mødes bare ude på vejen efter træning :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 998
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Miss_menelli

Åh, altså... Kan kun komme med kommentarer om hvor super lækre de begge er hele tiden :lun:

 

Sikke nogle fantastiske hvalpe i har fået jer!

 

Det ser også ud som om de nyder hinandens selskab - Det må være herligt sådan lige at kunne mødes!

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, altså... Kan kun komme med kommentarer om hvor super lækre de begge er hele tiden :lun:

 

Sikke nogle fantastiske hvalpe i har fået jer!

 

Det ser også ud som om de nyder hinandens selskab - Det må være herligt sådan lige at kunne mødes!

 

taaaaak:bighug: altså jeg tager gerne imod rosende ord om min lille lækre vaps:engel:

 

men det er super hyggeligt at mødes - der var vidst ingen tvivl om at de genkendte hinanden:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]96637[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96638[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96639[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96640[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96641[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96642[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96643[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96644[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96645[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96646[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96647[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]96648[/ATTACH]

 

Billederne er ikke så gode... men det var super hyggeligt, at have lege date med Ludwig imorges :banan:

 

Hvor er det skønt, at de to søskende kan mødes og lege. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Soegaard vi må krydse fingre for godt vejr på lørdag så jeg lige kan tage et par billeder af ham :-)

 

Er godt nok spændt på om Caia kan finde ud af sådan en lille str.

Hun synes muligvis han er lidt underlig lille :-) Men vi må vente og se. Vi kan jo lige gå en lille tur med dem hvis Ludwig kan klare det. Så kan de da se hinanden an på den måde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåmen jeg har set Ludwig, kæft han er nuser :lun: Der var ikke helt lys til super action billeder, men måske jeg kan komme med engang når Aida og Ludwig skal lege en formiddag :engel:

 

 

Men anyhows.. se lige en hjerteknuser:

 

IMG_5290copy_zps935d6dda.jpg

 

 

 

Så smuk:

 

IMG_5291copy_zps6999c5a6.jpg

 

 

 

IMG_5288copy_zpsc3c16feb.jpg

 

 

IMG_5284copy_zpsd06aeb5a.jpg

 

IMG_5286copy_zps4624e186.jpg

 

 

Lillelillebitte hvalp venter på den stoooore elevator, hvor nuttet kan det blive?

 

IMG_5295copy_zps5894a02a.jpg

 

 

IMG_5308copy_zps2ae9feed.jpg

 

 

Meget opmærksom på sin hundemor :lun:

 

IMG_5302copy_zps986297d9.jpg

 

 

Og det her ligner helt et tegneserie billede :lol:

 

IMG_5298copy_zpsd8bd8964.jpg

 

 

IMG_5305copy_zps2390c445.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåmen jeg har set Ludwig, kæft han er nuser :lun: Der var ikke helt lys til super action billeder, men måske jeg kan komme med engang når Aida og Ludwig skal lege en formiddag :engel:

 

 

Men anyhows.. se lige en hjerteknuser:

 

IMG_5290copy_zps935d6dda.jpg

 

 

 

Så smuk:

 

IMG_5291copy_zps6999c5a6.jpg

 

 

 

IMG_5288copy_zpsc3c16feb.jpg

 

 

IMG_5284copy_zpsd06aeb5a.jpg

 

IMG_5286copy_zps4624e186.jpg

 

 

Lillelillebitte hvalp venter på den stoooore elevator, hvor nuttet kan det blive?

 

IMG_5295copy_zps5894a02a.jpg

 

 

IMG_5308copy_zps2ae9feed.jpg

 

 

Meget opmærksom på sin hundemor :lun:

 

IMG_5302copy_zps986297d9.jpg

 

 

Og det her ligner helt et tegneserie billede :lol:

 

IMG_5298copy_zpsd8bd8964.jpg

 

 

IMG_5305copy_zps2390c445.jpg

 

Århhh hvor er han skøn min lille fyr....:hjerte: Det kunne være super hvis du kom til hvalpeleg, så skulle du se action :banan:

 

men tusind tak for dejlige billeder:bighug: må jeg låne dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Århhh hvor er han skøn min lille fyr....:hjerte: Det kunne være super hvis du kom til hvalpeleg, så skulle du se action :banan:

 

men tusind tak for dejlige billeder:bighug: må jeg låne dem?

 

Selvfølgelig - det er jo din hund :-D

 

Må jeg ligge 2 billeder ind hvor du er på?! Hvor du står med ham i armen.

 

Mit spørgsmål er så.... hvornår kommer du og besøger mig og Aida..... :slem: Flotte flotte fotos :5up:

 

Gentofte?! You gotta be kidding. Jeg vil gerne hvis du kommer på besøg ved Ludwig igen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du gør det altså ret godt med et kamera, Buddha:banan:

 

Ludwig har sovet fra kl23 og til 6.30 i morges, og uden uheld :klap: Så vi har morgenhygget, spillet spil og leget med clicker. Nu er vi så lige kommet hjem fra længere morgentur, leget og hilst på søde hunde som vi efterhånden kender, og været et smut på Fælleden og kigget på heste....han er så dygtig den lille fyr, og er helt opmærksom på mig(og kyllingestykkerne:mrgreen:), selv når der kommer cyklister, løbere og heste i indhegning på begge sider af vejen. Han er blevet god til at gå i snor men synes det er bedst når han kan bære et stykke af snoren i munden, det må man gerne, så længe man ikke tygger på snoren...:-D

 

Elevatoren er han rigtig sej til, går rigtig fint både ud og ind.

 

Og nu ligger han og snorksover på gulvet ved siden af mig.....århhhhh eeeeeelsker min lille mus:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Gentofte?! You gotta be kidding. Jeg vil gerne hvis du kommer på besøg ved Ludwig igen :)

 

Hvad piber du for :cool: Kom nu Buddha, jeg stiller gul hund til rådighed for bølleleg ved samme lejlighed :banan:Hva' siger du hva'? :slem: Jeg LOVER at Sagall og jeg har kage parat :slem: (Det bliver nok Sagall der bager, hun er bedre til det end mig :genert:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad piber du for :cool: Kom nu Buddha, jeg stiller gul hund til rådighed for bølleleg ved samme lejlighed :banan:Hva' siger du hva'? :slem: Jeg LOVER at Sagall og jeg har kage parat :slem: (Det bliver nok Sagall der bager, hun er bedre til det end mig :genert:)

 

Hehe. Smart smidt videre med den kage der. Det må jeg se om jeg kan finde ud af, ved bare ikke lige hvornår det kan være så. Det skal jo også helst være bare nogenlunde vejr, ellers bliver det ikke særlig gode billeder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe. Smart smidt videre med den kage der. Det må jeg se om jeg kan finde ud af, ved bare ikke lige hvornår det kan være så. Det skal jo også helst være bare nogenlunde vejr, ellers bliver det ikke særlig gode billeder.

 

Ja det er sådan noget jeg kan :mrgreen: Vi blev jo også enige om at du var så god til det med at bage sidst, at du tager kage med igen på lørdag ik'? :engel: :slem:

 

Det kunne altså være top-hyggeligt med en multiplaydate her hos os :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er sådan noget jeg kan :mrgreen: Vi blev jo også enige om at du var så god til det med at bage sidst, at du tager kage med igen på lørdag ik'? :engel: :slem:

 

Det kunne altså være top-hyggeligt med en multiplaydate her hos os :banan:

 

I take cake, yessss. Ja eller også kommer jeg kun med 1 eller måske med 0. Det kommer lige an på så meget... Fatter dog ikke at i ikke forstår at KBH er såååååå meget bedre :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...