Hop til indhold

Så har vi været hos Magtor


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Jahhhhhhhhhhh!!!!!!!!

 

Nu fik vi endelig en tid til prinsessen, og havde en dejlig oplevelse hos Christian. Han er bare så god og rar, og Bella ELSKER ham:-)

 

Han tog sig god tid til at nusse hende mens vi snakkede om hendes problemer. Han spurgte til foder, motion, træning osv. Han sagde at ud fra hendes fremtoning, kunne jeg ikke gøre det bedre med foder - hun er perfekt i huld og pels:-)

 

Han lod hende løbe lidt rundt i klinikken, og gav mig ret i at der nok var skævhed i ryggen.

 

Han mærkede hende igennem og fandt 3 skæve hvirvler. To der peger til højre og en til venstre. Tilgengæld er hun super godt muskuleret i bagparten (men det vidste jeg jo godt:-))

 

Han rettede hende og gav hende en pause inden han rettede anden gang. Bella syntes vist at det var noget underligt noget, men hun syntes tilgengæld at han stadig var sød bagefter.

 

Hans bud er at hendes hofte ikke fejler noget, men at hendes stivhed kommer fra ryggen og korsbenet. Han mener at hun er fit for fight om to konsultationer:-)

 

Motionsmæssigt er hun godt dækket ind, og vi skal fortsætte som vi gør.

 

Jeg kan allerede se at hun er mere lige i den nederste del af ryggen og går mere frit på bagbenene.

 

Alt i alt var det en rigtig god oplevelse, og jeg har opfattelsen af at Christian er meget ærlig og hverken pakker ind i vat eller maler fanden på væggen. Jeg er optimistisk med Bellas fremtid, og er glad for at blive bekræftet i at jeg gør en masse rigtigt for min musling:-)

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Christian er hundemassør, fys og ledmanipulatør. Og han er dygtig!

 

Bella er noget mistroisk ved at komme ind i et lille rum og blive trykket på. Men han tog sig rigtig god tid til at blive venner med hende først. Hun nægtede at tage godbidder fra ham i starten, men da først han havde vist hende at han ikke var slem, gav hun ham nyssere og spiste gladeligt hvad han tilbød:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...