Hop til indhold

Udstillingsdebut!


Gæst Shrek
 Share

Recommended Posts

Vi har været til vores første udstilling i dag, den årlige DKK udstilling heroppe på Færøerne.

Det gik vældig fint, og her får i lige en lille billedserie :blink:

 

 

"Kom så basse, så står vi op!"

IMG_1268.jpg

IMG_1272.jpg

IMG_1273.jpg

IMG_1274.jpg

(Kan man fornemme at herren ikke er vant til at stå tidligt op? :roll:)

 

Nå, men vi kom op i hallen i good tid, så vi sad deroppe i nogle timer inden vi skulle på - Rasmus fik rigtig vænnet sig til omgivelserne, det synes jeg var fint.

 

Øve at stå pænt inden vi skulle ind

IMG_1281.jpg

 

Jeg har desværre ingen billeder af os i ringen, kun en film.

 

 

Lige efter vi havde været inde med de andre franske, excellent og CERT! :-D

IMG_1300.jpg

 

Derefter fik han BIG og senere i den store ring BIS 2! :hjerte:

 

IMG_1305.jpg

Behøver jeg sige jeg er stolt? :blink:

Jeg synes det var vældig sjovt, og har rigtig fået blod på tanden! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med det fine resultat :klap:

Hvor mange hunde kan der stille til en udstilling på Færøerne? Kommer der alle racer, eller er det kun nogle få?

 

Jeg ved ikke hvad max antal af deltagere er, men det er ikke nogen stor udstilling (tallet af DKK hunde er begrænset heroppe ;-) ) men alle racer er velkomne. Jeg mener der var 63 hunde med i dag.

 

Wow, sagde du udstillingsdebut?! Hold da helt magle, troede jeg læste forkert - det er vist meget sjældent man bliver BIS2 på en stor udstilling, første gang man er afsted! Du har god grund til at være KÆMPE stolt!

 

Vildt stort tillykke herfra :-D

 

Stor og stor :blink: der var ca 63 hunde med i dag. Hvor mange hunde plejer der at være med på de internationale udstillinger i Danmark?

 

Jeg leger lidt med tanken om at komme til DK for at udstille :engel:

 

og taaak til jer alle :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stor og stor :blink: der var ca 63 hunde med i dag. Hvor mange hunde plejer der at være med på de internationale udstillinger i Danmark?

 

Jeg leger lidt med tanken om at komme til DK for at udstille :engel:

 

og taaak til jer alle :hjerte:

 

Jeg kom til at springe let og elegang over Færøerne - eller rettere, fejllæste det til Århus, hvor der har været udstilling i dag, så troede det var der du var. Men hvad helvede, det er sq da stadig mega flot! :5up: Nu har jeg været afsted med mit kræ en 20 gange og vores max er en BIK4 ud af ca. 30 hanner :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor blir jeg glad over at læse denne tråd - STORT tillykke, det er da super flot!!

Kom du bare til DK, vælg evt. en kredsudstilling så der ikke er helt så mange som ellers. Den franske er ret velrepræsenteret, der var næsten 100 tilmeldt den specialudstilling jeg var på for noget tid siden.

Men han er SMUK din basse og du stiller ham flot, og han havde jo ikke fået excellent eller cert hvis ikke han var en god repræsentant for racen ;-) jeg er godt nok osse pjattet med ham, hvad var det han hed på stambogen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor blir jeg glad over at læse denne tråd - STORT tillykke, det er da super flot!!

Kom du bare til DK, vælg evt. en kredsudstilling så der ikke er helt så mange som ellers. Den franske er ret velrepræsenteret, der var næsten 100 tilmeldt den specialudstilling jeg var på for noget tid siden.

Men han er SMUK din basse og du stiller ham flot, og han havde jo ikke fået excellent eller cert hvis ikke han var en god repræsentant for racen ;-) jeg er godt nok osse pjattet med ham, hvad var det han hed på stambogen?

 

Tak tak. Og dit indlæg gør mig glad! :blink: Ja, jeg kan forestille mig at der er mange franske bulldogs på internationale udstillinger, men det ville være en stor oplevelse både for mig og hunden at udstille i DK, uanset placering! :rolleyes: - Der er også bestilt fin udstillingsline med perler på, så mon ikke vi er til at se på en dansk udstilling på et tidspunkt :hjerte:

Rasmus trænger til mere ringtræning/træning i at stå stille på bordet, især hvis vi skal op i mellemklasse/åbenklasse, lige nu er han junior :engel:

 

 

Han hedder Store Linde's Primitivo på tavlen. Jeg synes også han er flot :blink: Dommeren syntes han var meget mørk, og hun håber han får flere "tigerstriber" med tiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak tak. Og dit indlæg gør mig glad! :blink: Ja, jeg kan forestille mig at der er mange franske bulldogs på internationale udstillinger, men det ville være en stor oplevelse både for mig og hunden at udstille i DK, uanset placering! :rolleyes: - Der er også bestilt fin udstillingsline med perler på, så mon ikke vi er til at se på en dansk udstilling på et tidspunkt :hjerte:

Rasmus trænger til mere ringtræning/træning i at stå stille på bordet, især hvis vi skal op i mellemklasse/åbenklasse, lige nu er han junior :engel:

 

 

Han hedder Store Linde's Primitivo på tavlen. Jeg synes også han er flot :blink: Dommeren syntes han var meget mørk, og hun håber han får flere "tigerstriber" med tiden.

 

Aaarh, jamen der ligger jo så osse både Dauløkke og Kinibox bag ham. Han har samme farfar som hvalpen jeg og min mor har hentet i Sverige ;-) måske det ikke er tilfældigt jeg er begejstret for ham så.. Se at komme afsted, var jeg dig ville jeg komme en tur til DK når der holdes nogle af flerdagesudstillingerne, så kan du få 2-3 udstillinger med og kun rejse en enkelt gang. Hvid det bare er træning i at stå på bord du mangler, så er det bare at finde et skridsikkert underlag og så ellers stille ham op på tilfældige borde hjemme og ude når du kan komme til det. Hvis du sørger for at han hygger sig med guffer på et bord nogle gange om ugen burde han hurtigt komme efter det. Og så træn endelig på hans bevægelser så du kender hans tempo hvor han bevæger sig flydende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay hvor sjovt! Jeg synes især hans far er flot.

 

Ja, jeg går lidt og overvejer dobbeltudstillingen i Herning, selv om det er en af de store. Der kan vi nemlig stadig stille op i junior klassen, og så er det endnu ikke top seriøst. :blink: Så kan du hilse på ham der hvis det er. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...