Hop til indhold

bringer mit affaldsvæske i kog


Gæst S'eren
 Share

Recommended Posts

Føj for fanden.

 

Der har tidligere været et billed af noget lignende. Ikke sprut, men måske en hund der blev røget skæv.

Folk flippede totalt over det og truede med bål og brand.

 

Gitte

 

Den med cillumen var en killing, og mener faktisk at medierne også kastede sig lidt over det...:hmm:

 

Det her billede der florer nu er halvgammelt, ikke at det gør det bedre, men medierne syntes det er kedeligt nu åbenbart til at reagere på det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
ser forhåbentlig bare ud til at hunden har taget flasken' date=' så han prøver at lirke den ud af munden på den.

 

 

UPDATE ON THE BOY FEEDING THE PUPPY VODKA PICTURE « THE WORD WARRIOR Bonju Blog

 

og så alligevel....se comments...det er også uvæsentligt....synes ikke billedet er sjovt, for det ser ubehageligt ud for hunden....

 

 

Kims er sjovere...:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det ser ubehageligt ud for hunden. Men derfra og til at starte en global Jihad i bedste Facebook stil er der et stykke vej. Hvis jeg gad at tage billeder af den slags, kunne jeg bidrage med diverse udstillingshunde der "hænger" i en tynd line, hundetræning med pighalsbånd, og så videre. De billeder har andre også mulighed for at tage, og starte en global Facebook-Jihad, men der er bare ingen der har gjort det.

Jeg ser det billed som en lidt mislykket spøg, og har givet et bud på hvordan jeg synes det kunne gøres bedre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg trøster mig lidt ved at man ikke kan se noget vådt løbe ved siden af og det ville der gøre hvis der ikke havde været låg på flasken. Manden ser ikke ud til at holde særlig godt fast på hvalpen og jeg kan da godt huske hvor svært det var at give medicin til mine hvalpe, så i mine øjne er det bare en dårlig prank.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...