Gæst sonjaogmolly Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Hej Jeg har en Golden Retriver på 9 år som af og til når hun har ligget et sted efterlader en lile smule urin, jeg vil skyde på at det svarer til lidt under en ½ dl. på 3 uger har hun ca haft 4 uheld. er der nogle af jer andre herinde der har oplevet dette problem med ældre hunde, og går det over igen, eller bliver bare værre? Skal jeg kontakte dyrlægen? Jeg har endnu udskudt det med dyrlægen, da jeg tit er væk i flere timer hjemmefra, og det sker aldrig når hun er alene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 2, 2012 Rapporter Share Besvaret September 2, 2012 Kontakt dyrlægen, det er sikkert inkontinens eller muligvis en blærebetændelse. Og begge dele burde kunne behandles Luna er 9 år og 4 mdr gammel og har ikke problemer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret September 2, 2012 Rapporter Share Besvaret September 2, 2012 Er hun steriliseret? For så er det nok derfor. Kuren er hormontilskud i en periode:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret September 2, 2012 Rapporter Share Besvaret September 2, 2012 De andre har sagt det jeg ville sige :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 2, 2012 Rapporter Share Besvaret September 2, 2012 Er hun steriliseret? For så er det nok derfor. Kuren er hormontilskud i en periode:-) Luna har været steriliseret siden 2006 og ingen probs endnu (7-9-13), men ja det var også min tanke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sonjaogmolly Besvaret September 8, 2012 Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 Hej Molly har været afsted, og der skulle ikke gøres noget, så længe det var så lidt som det er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret September 10, 2012 Rapporter Share Besvaret September 10, 2012 Godt I var afsted, selvom jeg dog ikke forstå de ikke ville tjekke fo blærebetændelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sonjaogmolly Besvaret September 10, 2012 Rapporter Share Besvaret September 10, 2012 Hej igen glemte og skrive at to en uriinprøve derude som viste at der ikke var blære betændelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret September 11, 2012 Rapporter Share Besvaret September 11, 2012 Ok, det var godt at høre :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts