Hop til indhold

Nogen flotte muskelhunde herinde?


Gæst minmilo
 Share

Recommended Posts

  • 6 months later...
  • Svar 187
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det var hvad vi fik af vide han var, men efter at ha kigget lidt på nettet så tror jeg det heller ikk.. måske en blanding.. :hmm:

 

Hej, smuk hund du har :-D

 

Men jeg må sige, jeg håber på en måde ikke helt du mener det du skriver der (jeg tror det på en måde heller ikke) :hmm:

Har intet imod din race eller type hund for den sags skyld, men jeg synes det er vigtigt at vide hvad man har med at gøre? Hvis du virkelig mener, at du ikke har nogen idé om hvad for en hund det er, så synes jeg du skulle tage og læse lidt om de racer din hund ligner af udseene:engel:

Også for din egen og hundens skyld skulle du måske overveje at anskaffe dig en to meter lang line og en mundkurv, for at undgå misforståelser i fremtiden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gottalovepunk

har ikk fået sagt at det var en hund min kæreste havde da vi mødte hinanden for 3 år siden.. nu er han bare ligeså meget min :engel: er også ofte inde og læse om de racer han ligner.. er ikk helt fra den! :-) mener ikke selv at man skal anskaffe sig noget som helst dyr uden at vide hvad man går ind til..

:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...