Hop til indhold

Sjov & kærlig Hundepasning i København


Gæst Frederikke A
 Share

Recommended Posts

Gæst Frederikke A

 

Jeg er en dyreglad og ansvarlig pige på 23 år der savner at passe hund ved siden af mit studie. Jeg kan klare alle former for pasning - jeg er ikke så kræsen. :)

 

Jeg har læst på dyrepasserskole og har arbejdet i en dyrehandel i 5 år og ved en masse om hundeadfærd, ernæring, opdragelse osv. Jeg har også selv haft hund i 10 år. Og jeg savner det!

 

Jeg tilbyder at komme ud og give din hund en god luftetur i vante omgivelser. Hvis I har en travl dag vil jeg også gerne fylde mad og vandskål op og give lidt kærlig omsorg i hjemmet. Hvis der er spræl i hunden tager jeg en bold med så vi kan lege og brænde noget krudt af.

 

Jeg tilbyder også at passe din hund i mit hjem. Jeg bor sammen med min kæreste i en stor lejlighed på Frederiksberg, og har søerne som nabo. Der kan der gåes nogle dejlige aften og morgenture. Af længere ture, har vi også Frederiksberg Have i nærheden. Det afhænger selvfølgelig af din hunds aktivitetsniveau.

Det er skønt at passe hund hjemme hos mig selv, for både hunden og jeg lærer hinanden rigtig godt at kende og det er dejligt at knytte venskaber på den måde. Jeg vil naturligvis gerne møde den og dig før selve pasningen, for at lære jer lidt bedre at kende.

 

Jeg vil rigtig gerne passe din hund. Lille eller stor - gammel eller ung - aktiv eller doven. Jeg er sikker på at vi begge får nogle skønne og sjove dage ud af det! :)

 

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Frederikke A,

Vi er en familie som har den sødeste westie på 2 år som vi engang i mellem har brug for at passet en uge. Din annonce virker tiltagende og vi bor selv på Frederiksberg. Vi har faktisk brug for at få vores lille hund passet i næste uge - interesseret ? skal vi mødes ?

Mange hilsner Anette I

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frederikke A

Hej Anette,

 

Det lyder godt! Jeg vil rigtig gerne møde jer og jeres lille westie. Jeg skriver mit telefonnummer til jer i en privatbesked. Bare ring, så finder vi en dag :)

 

Mange hilsner fra Frederikke

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Hej Frederikke

 

Vi har en dejlig labrador på 8 år som vi gerne vil have passet privat mens vi er på juleferie. Vi skal reje d. 21. december og er hjemme igen d. 29- december.

Er det noget for dig?

 

Venlig hilsen

Susanne

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Catherine

Hej Frederikke

 

Er du stadig interesseret i at passe/lufte hunde?

Har to skønne glade og livlige piger, en Golden Retriever på 1 år og 8 mdr samt Flat coated retriever bla. på knapt 10 mdr. jeg godt kunne bruge en hjælp til i ny og næ. Håber at høre fa dig,

 

Venligst Catherine, bella og Sara

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst rebekkayoshi

Hej Frederikke Det forholder sig sådan at jeg skal til Indien fra d. 22/1-5/2 - og dem som havde lovet at passe min fantastiske og søde shiba inu har lige meldt fra. Han hedder Yoshi, og er kun 9 måneder gammel, så jeg villle være tryg ved at vide han blev passet af en privat person, fremfor en kennel. Og det lyder som en opgave for dig.

Kan du hjælpe os?

Mange hilsner Yoshi og Rebekka

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Tiger Nina

Kære Frederikke.

 

Jeg søger hundepasser til min samojede, Bandit, i uge 12, hvor jeg skal til Egypten.

Vil du ikke skrive til mig, om du har mulighed for det? Så kan vi tale nærmere om det :)

 

K.H. Nina.

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Jeg er en dyreglad og ansvarlig pige på 23 år der savner at passe hund ved siden af mit studie. Jeg kan klare alle former for pasning - jeg er ikke så kræsen. :)

 

Jeg har læst på dyrepasserskole og har arbejdet i en dyrehandel i 5 år og ved en masse om hundeadfærd, ernæring, opdragelse osv. Jeg har også selv haft hund i 10 år. Og jeg savner det!

 

Jeg tilbyder at komme ud og give din hund en god luftetur i vante omgivelser. Hvis I har en travl dag vil jeg også gerne fylde mad og vandskål op og give lidt kærlig omsorg i hjemmet. Hvis der er spræl i hunden tager jeg en bold med så vi kan lege og brænde noget krudt af.

 

Jeg tilbyder også at passe din hund i mit hjem. Jeg bor sammen med min kæreste i en stor lejlighed på Frederiksberg, og har søerne som nabo. Der kan der gåes nogle dejlige aften og morgenture. Af længere ture, har vi også Frederiksberg Have i nærheden. Det afhænger selvfølgelig af din hunds aktivitetsniveau.

Det er skønt at passe hund hjemme hos mig selv, for både hunden og jeg lærer hinanden rigtig godt at kende og det er dejligt at knytte venskaber på den måde. Jeg vil naturligvis gerne møde den og dig før selve pasningen, for at lære jer lidt bedre at kende.

 

Jeg vil rigtig gerne passe din hund. Lille eller stor - gammel eller ung - aktiv eller doven. Jeg er sikker på at vi begge får nogle skønne og sjove dage ud af det! :)

 

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

 

vil have dig i mine tanker hvis behovet skulle opstå �

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Muldjord

Hej Frederikke

 

Jeg har brug for at få passet min hund (Westi: han på 10 måneder) fra mandag aften d. 6.maj til søndag d. 12.maj sidst på eftermiddagen -er det noget du har tid til? Vi bor også Frederiksberg C.

 

Med venlig hilsen

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst susand

Hej Frederikke

Vi er en familie i Hvidovre som har brug for at få passet vores 3 cavalier king charles weekenden fredag den 23/8-13 til og med søndag 25/8-13 Da huset er fuld af gæster pga fødselsdag

vil det ikke være en god oplevelse for vores små hundebasser at være hjemme . Svigermor og alle vi kender som kunne passe er inviteret med. VI har haft dem prøve passet en gang på et hunde hotel og det var ok ,men mest for større hunde. Altså jeg syntes ikke det var optimalt for tøserne , de var 2 dage i sofa og skulle næsten tvinges ud og tisse. Vores hanhund kan let stille sig om ,men vores små prinsesser er mere skrøbelige. Det er en ordentlig mundfuld at passe 3 hunde, men de er renlige,og kælne . Du beskriver dig selv som en der muligvis kunne have mod og lyst . Vi betaler også gerne hvad det koster. Bare vores guldklumper har det godt. Hilsen Susan Damkjær :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst susand

Tusind tak . Jeg blev ellers lige så glad for en mulig passer. Er helt ny her inde og har lidt svært ved at navigere rundt. :stupid: Det kommer nok som jeg får prøvet lidt af hvert. Hilsen Susan

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak . Jeg blev ellers lige så glad for en mulig passer. Er helt ny her inde og har lidt svært ved at navigere rundt. :stupid: Det kommer nok som jeg får prøvet lidt af hvert. Hilsen Susan

 

Hej Susand.

 

Jeg kan se, at Frederikke har været inde og kigge i januar måned i år.

Hvis du skriver en privat besked til hende, så skulle hun gerne få en mail, hvori der står, at hun har fået en privat besked på hundeforum. Så opgiv ikke :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst headvig

Hej! Jeg undrer hvis du stadigvæk er frisk på att passe en lille hund over 3 dager? :) Det er en cocker spaniel, kastrerad hanhund på 9 månader. Supersød og elsker alt og alle!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 months later...

Kære Frederikke, ved ikke om du stadig passer hunde, men håber (-:

Vi har fået den dejligste lille hvalp - henry- som er en sort doodle. Han er 11 uger nu og vi skal, hvis vi kan få ham passet, på ferie i u7. Han er allerede meget dygtig og nem og vi arbejder hårdt på renligheden. Han er alene hjemme ca 6 timer hver dag og det går fint.

 

Håber at høre fra dig!!

Hilsner charlotte 22165527

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst maxallan

Hej Frederikke,

Mit navn er Max Pedersen, 65 år gammel, bor på Østerbro sammen med Alexander og vores lille russiske toy terrier, Luka, som er 5 år gammel.

Luka er en lille sag på 2,7 kg.

Jeg søger pasning nogle gange om året når vi skal rejse og vil derfor spørge om du ville være interesseret, evt. 7-16. februar 2014.

Med venlig hilsen

Max Pedersen

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...