Hop til indhold

Calla.. har nok orm.

Gæst Calla
 Share

Recommended Posts

Ja det er spolorm - så af sted til dyrlægen og få en ormekur.

Hun har sikkert kastet dem op - det gjorde min Oscar også og det var meget mere end dem du viser på billedet.

Min mor siger noget med at man ikke kan ringe til dyrelægen efter kl. 4 og vi skal gøre det imorgen, hvad mener du vi skal gøre?

Jeg har faktisk allerede inden nu haft mistanke om at hun havde orm da hun hoster og bøvser/hikker meget og har kastet op d 28 i 8.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores hunde har lige fået ormekur. Heldigt! Må jeg have lov at sige at jeg lige var ved at brække mig da jeg så billedet

Jeg ved ikke om det kan skade at vente til i morgen med at kontakte dyrlægen, umiddelbart ville jeg nok også vente..... Altså bortset fra at vi jo hernede bare tager i brugsen og køber ormepillerne. (På vores pakke står endda at de anbefaler at man giver det minimum 4-6 gange årligt forebyggende :roll:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Det er jo nok for meget at rende akut af sted - men de fleste dyrlæger har længe åben - min til kl. 17 - men da han selv har aftenvagter indtil kl. 23 kan man altid ringe om aftenen - vi har da hentet noget akut medicin til en af vores.

Dog sker der ikke noget ved at vente til i morgen - det får hun sikkert ikke flere orm af - men kan selvfølgelig kaste op igen.

Tag ormene i posen med til dyrlægen så denne ikke er i tvivl :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites