Siri Skrevet September 8, 2012 Rapporter Share Skrevet September 8, 2012 Overvejer at melde mig til prøve i Strøbyhallen d. 11/11, men der står at prøven afholdes i hallen på gummigulv. Hvad er det mon for et underlag? Har prøvet at Google, men finder intet svar på hvad det er for en type underlag og jeg tør ikke melde til før jeg ved det. Er der nogen af jer der kender underlaget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 8, 2012 Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 Tænker umiddelbart at det er nogle tynde gummimåtter de lægger ud :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 Tænker umiddelbart at det er nogle tynde gummimåtter de lægger ud :hmm: Tror du det? Hmm.. Og hvordan mon de så ser ud? Der er jo mange løbeøvelser i klassen, så det går ikke hvis gulvet er for glat eller for skridsikkert. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret September 8, 2012 Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 Er det ikke bare sådan... Et gummigulv der er i nogle sportshaller? Mange sportshaller har jo sådan et slags gummigulv, som gør det er lidt mere blødt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 Er det ikke bare sådan... Et gummigulv der er i nogle sportshaller? Mange sportshaller har jo sådan et slags gummigulv, som gør det er lidt mere blødt? Atså det der grønne noget? Det kunne da godt være! Det er vel ikke super glat? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret September 8, 2012 Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 :hmm: har faktisk været der 2 gange med Løve-mor, men jeg mener at det bare er almindeligt trægulv, så det må være noget de lægger udover :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret September 8, 2012 Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 Atså det der grønne noget? Det kunne da godt være! Det er vel ikke super glat? Altså hvis det er det gulv der er i sportshaller, så er det jo netop lavet for at man ikke skal glide, og lavet for at det er "blødt" at falde på... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 :hmm: har faktisk været der 2 gange med Løve-mor, men jeg mener at det bare er almindeligt trægulv, så det må være noget de lægger udover :hmm: Ja ok, så må det være noget de ruller på... Hmmm det er svært af vurdere hvordan det er. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 8, 2012 Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 Prøv at hør MK101 ad :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 Prøv at hør MK101 ad :blink: Tak for tippet - har skrevet en besked til hende. Jeg har bare ikke lyst til at have debut på et spejlglat eller komplet skridsikkert gulv. Men det lyder som et super hyggeligt arrangement! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret September 8, 2012 Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 Ej Siri!! Meld dig til.. Overvejer at melde Chili til i Rally... hvis der fortsat er plads. Tror det bliver en rigtig hyggelig konkurrence Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 Ej Siri!! Meld dig til.. Overvejer at melde Chili til i Rally... hvis der fortsat er plads. Tror det bliver en rigtig hyggelig konkurrence Hvorfor ikke LP? tror jeg melder mig til h is underlaget er ok - i ELITEN Får dårlige nerver bare ved tanken :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret September 8, 2012 Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 Hvorfor ikke LP?tror jeg melder mig til h is underlaget er ok - i ELITEN Får dårlige nerver bare ved tanken :blink: Fordi Chili ikke kan noget Lp sådan rigtigt Og hun skal snart have debut i Rally, så sej som hun er! I kommer til at sparke røv i Eliten:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 Fordi Chili ikke kan noget Lp sådan rigtigt Og hun skal snart have debut i Rally, så sej som hun er! I kommer til at sparke røv i Eliten:banan: Arh jeg tvivler... Men det er en fin mulighed for at prøve formen af, så vi ved hvad vi skal træne på hen over vinteren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts