Hop til indhold

Orijen Adult, nu i 18 kg. sække


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Jeg så lige på zooplus.de at Orijen Adult nu fås i 18 kg. sække til knap 95 euro. Det er ikke fordi besparelsen er så stor ifht. 13,5 kg., men man får jo rundet det portofri minimumsbeløb med det samme.

 

Det gælder ikke, så vidt jeg kan se, andet end Orijen Adult-varianten indtil videre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo en holdningssag? Orijen, sammen med flere andre mærker som producerer tør-barf, vælger jeg er tro er et langt bedre foder end fx nettos det billigste. Om det er bedre eller det samme som barf skal jeg ikke kunne sige. Jeg ef både for og imod mht barf, men uanset hvad, så synes jeg tør-barf (af en god kvalitet) er et super alternativ til hvis man ikke har mulighed for at barfe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er bare nysgerrig :) Hvordan kan det være at i køber ind i tyskland? Du kan få det til nogle fornuftige priser i DK også... Ved godt at det ikke er hos alle butikker i DK, men jeg har da fundet besparelser hver gang jeg har købt foder :) Og kan jo godt lide at spare penge. Og så støtter jeg gerne danske butikker i disse tider.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke studerende, men på dagpenge. Og så vil jeg hellere købe superkvalitet i udlandet frem for en ringere kvalitet til samme penge herhjemme. I øvrigt har jeg en fantasi om, at den danske stat snart indser omfanget af handel i udlandet og indfører differentieret moms. Men det har nok lange udsigter:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...