Hop til indhold

Indkaldskursus i Farum/Værløse


 Share

Recommended Posts

Er der stadig to pladser? Har du fået min betaling, den skulle gerne være gået ind i dag :-D

 

Jep, stadig to pladser, men har besluttet at holde det selv om vi kun er 3, så ingen grund til panik :blink:

 

Kan ikke lige se din betaling, men min ikke den er der i morgen, ellers skal jeg nok give besked.

 

Ih, jeg glæder mig sindsygt meget til at komme i gang på lørdag :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep, stadig to pladser, men har besluttet at holde det selv om vi kun er 3, så ingen grund til panik :blink:

 

Kan ikke lige se din betaling, men min ikke den er der i morgen, ellers skal jeg nok give besked.

 

Ih, jeg glæder mig sindsygt meget til at komme i gang på lørdag :banan:

 

 

Pyh d015.gif Jeg var faktisk ved at gå lidt i panik, for nu havde jeg lige glædet mig :banan:Du skulle meget gerne kunne se min betaling i morgen i hvert fald, hvis ikke du kan, så må du lige gribe fat i mig, så er der gået noget galt! Vi skal bare have fat i en mere så?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha, ha, ha, Godt arbejde Buddha, altså synes ikke ligefrem jeg har opfordret til kvælning af hund. Har vist endda skrevet et eller andet sted at kurset er sådan med positive metoder og uden korrektioner af hunden :blink:

 

Som sagt kører jeg også selv om vi kun er tre denne gang, så giver det godt nok ikke det fjerneste overskud, men tilgengæld slår jeg også et kursus op i foråret og der HAR jeg så allerede fryseren fyldt med døde (gamle) kaniner, rådyreløb, dummykaster og andet underligt udstyr, så der vil jeg blive styrtende rig (og berømt?!) på min kursusvirksomhed :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...