Hop til indhold

Råfodring/BARF


Gæst Densundehund
 Share

Recommended Posts

Gæst Densundehund

Hej alle,

 

Er der nogle som har erfaringer med råfodring?

 

Jeg er lige begyndt, og min hund er HELT VILD med maden!

Hun har altid været meget kræsen, men må sige, det her mad virker!

 

Hendes pels er blevet så flot blød og blank, tænderne hvide igen, inden dårlig ånde, mindre afføring, klør ikke mere i pelsen. Hun er blevet en meget gladere hund, som virker til at være meget mere mæt og veltilpas, og nu vil hun gerne lege med andre hunde igen.

Er bare så glad, så ville gerne dele mine erfaring med det!

 

Køber min mad i KONG HUND i Aalborg, kan virkelig anbefale stedet, der er altid god service og gode produkter. Fik rigtig god hjælp til at komme igang.

Jeg fandt dem på facebook, hvor de har en side - og så blev jeg nysgerring efter at se hvad det var for noget, og må indrømme, det har jeg aldrig fortrudt! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg køber også ude ved Lise, og må sige at du har ret - Fantastisk service! :-)

 

Vi har i 3-4 uger råfodret Futte, og synes faktisk han virker meget mere fokuseret på træning og kommandoer. Vi har ellers været lidt skeptiske over for det der siges med at hunden skulle ændre adfærd til det bedre og roligere, men er nok kommet frem til at det er rigtigt nok. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Densundehund

Hej Kirsten, Ja er rigtig glad for jeg fandt den butik :) Ja jeg var også meget skeptisk i starten, men efter alle de gode forandringer, så synes jeg ikke, jeg kan gå tilbage til tørfoder. Er glad for at læse, at der er flere med gode forandringer. Fik anbefalet dette forum af en ven :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Densundehund

Så fordi jeg er en person, der lige har opdaget hvor godt råfodring konstatere du jeg er herinde for at gøre reklame? mystisk fordom.

Jeg vil blot dele min glæde, og ja mit brugernavn har jeg da valgt netop pga jeg er glad for at have en sund hund?

Har sådan set deltaget i flere indlæg herinde.

Men hvis det var reklame, hvad problem har du egenligt med det? Jeg er da kun glad for at folk ville reklamere med det, nu når det er så godt. Kan jeg ik få ondt i røven over

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...