Hop til indhold

Sjove tricks


millemus
 Share

Recommended Posts

Gæst celinamoon

Kan ikke komme i tanke om andet end at hun kan hoppe op i mine arme på kommando(når jeg klapper med begge hænder på lårene, hopper hun op i luften og så skal jeg gribe hende :mrgreen:). Tror bare det er kommet af at hun generelt hopper meget op når vi kommer hjem, og så har hun bare vænnet sig til at klapper vi på lårene = hop op og bliver grebet og nusset :engel:

 

Vil ikke anbefale at I prøver det med hunde der vejer meget over 10kg... Kunne forestille mig det ville være en anelse anstrengende at skulle gribe en hund på 25-30kg :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella kan spille død og helt død. Død udtales så på århusiansk "døøøøøj":lol:

 

Død er at ligge på siden, helt død er med lukkede øjne og tungen ud af munden. Hun lærte det da hun havde en poteskade i vinters som tog mange måneder at komme over. Flere gange om dagen skulle det renses, og når jeg skubbede hende om på siden, sagde jeg døøøøøj. Helt død har hun lært sig selv:5up:

 

Så kan hun være billig, altså ligge på ryggen med benene ud til siden. Det er hendes yndlings-hyggestilling, så det var bare at sige "billig" når hun lå der. Hun kan "sniger", men det dur kun på græs og tæpper. Så kan hun knurre på kommando, og er ved at lære at pive:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi, hi. Sjaw tråd. Min lille dreng kan det grundlæggende..........men han kan faktisk have et pølsestykke på hver forpote og ikke tage dem

før der bliver sagt værsgooooooooooooo. Han er bare 4,5 mdr. Sikkert ikke noget specielt, men han er en madglad Golden, så mor er stolt

af ham. Tænk at han kan have så meget kontrol over sig selv at han kan lade dem være.

Link til indlæg
Del på andre sites

Cille kan danse.

Ikke noget vi har lært hende, hun danser generelt bare meget på bagbenene.

 

Det skal så gerne stoppe da hun har patella og ikke tror hun har skide godt af det.

 

Og så kan hun halse :mrgreen:

Ikke fordi hun ikke kan gø, men endelig har hun lært det på kommando. Er SÅ spændt på om hun så også vil under rundering :-D

 

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Cille kan danse.

Ikke noget vi har lært hende, hun danser generelt bare meget på bagbenene.

 

Det skal så gerne stoppe da hun har patella og ikke tror hun har skide godt af det.

 

Og så kan hun halse :mrgreen:

Ikke fordi hun ikke kan gø, men endelig har hun lært det på kommando. Er SÅ spændt på om hun så også vil under rundering :-D

 

Gitte

Opskrift på halse tak?

Link til indlæg
Del på andre sites

Opskrift på halse tak?

 

Jamen altså, hvis du vidste hvor meget jeg har prøvet :lol:

 

Da jeg for et par uger siden havde kogt kyllingehjerter der skal bruges til godbidder, satte jeg mig hen til sofaen med gryden og en saks, og gav mig til at klippe dem i stykker. Cille sad ved siden af, og jeg sad og lokkede hende med en godbid engang imellem og sagde halse. Så snart hun pev lidt roste jeg hende og gav en godbid.

 

Et par dage efter prøvede jeg igen, men der gad hun sgu ikke sige noget.

Satte mig ned på gulvet til hende med en halv frikadelle og så begyndte jeg igen. Hun gad stadig ikke, så endte med at gøre hende rigtig ivrig og legesyg med lidt frikadelle i hver hånd, og bad hende halse. Når hun så knurrede, så roste jeg og gav lidt frikadelle.

 

Dagen efter tog jeg den sidste halve frikadelle og satte mig ned til hende, og så kunne jeg nøjes med at sige halse for at få hende til at knurre, og inden hun havde ædt det frikadelle jeg havde, havde jeg fået hende til at gø :mrgreen:

 

Nu skal hun bare lære, at hun ikke skal hoppe op af mig når det skal gøres, men det er også næsten lært :-D

 

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Opskrift på halse tak?

 

den måde jeg har lært mine forie hunde at halse på er at få frivillig adfærd på først... dette gøres ofte lettest ved at bruge ringklokken eller at banke på hovededøren... så belønder jeg i det samme hunden gør... og efter 5-6 repetitioner så har mine hunde enligt fanget at hvergang de gør så får de guf... så er det blot at bygge videre på dette...

Link til indlæg
Del på andre sites

den måde jeg har lært mine forie hunde at halse på er at få frivillig adfærd på først... dette gøres ofte lettest ved at bruge ringklokken eller at banke på hovededøren... så belønder jeg i det samme hunden gør... og efter 5-6 repetitioner så har mine hunde enligt fanget at hvergang de gør så får de guf... så er det blot at bygge videre på dette...

Uhh så må vi igang.

 

Og Jaffa jeg tror ikke vi kan nøjes med EN frikandelle

Link til indlæg
Del på andre sites

Nissan kan danse (gå på bagben) og hoppe op af alting man beder ham om. peger man på et træ, strækker han forbenene så langt op af træet som han nu kan.

 

han kan halse... dog ikke på kommando :lol: ... det skal vi lige have lært.. så han også kan lære at tie..

 

og så kan han kravle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...