Hop til indhold

9 mdr. gamle Trunte løbet væk, 9362 Gandrup.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Taget fra FB gruppen: Efterlysningsgruppen for dyr.

Håber, at hun bliver fundet snart, stakkels hund.

 

 

Det er hende, som havde Trunte før, hun blev adopteret, der aktivt leder efter hende.

Vedkommende der har købt Trunte, foretager sig ikke noget og har ikke meldt den savnet nogen som helt steder.:evil:

 

Kirsten Jensen skriver søndag kl. 22:45 ·

"Hun får ikke hunden tilbage hun seder bare hjemme og fortage sig ikke noget jeg har bare fået den beske at hunden komme hjem når den bliver sulten hun har heller ikke melt den savne nogle steder og heller ikke ved polietie så hun skal da ikke have hunden tilbage det mener jeg da er helt udsvarlig og vil da også håber hun aldrig nogen sinde får en ny hund".

 

 

Trunte har været væk lidt over en uge.

 

 

 

Hjælp med at fange Trunte, som befinder sig i 9362 Gandrup!

 

Trunte er en hvalp på 9 måneder som blev luftet uden snor samme dag den blev adopteret, og løb desværre væk fra Hølundvej - 9362 Gandrup

 

Det er Trunte yderst til højre

 

Trunte opholder sig er ude på nogle marker mellem Houvej, Holtevej, Hedegårdsvej og Omfartsvejen.

Og er observeret flere gange.

 

I går mandag den 17. har nogen set Trunte løbe over Omfartsvejen ved ca. 7 tiden om morgenen, og jeg så selv Trunte hende ved møllerne ved indgangen til Hedegårdsvej, men kunne ikke kalde hende til mig på nogen måde, hun var meget angst, og jeg er usikker på om hun kunne høre min stemme på grund af den megen larm fra møllerne. Jeg kan dårligt høre når jeg har været ude og lede nogle timer.

Da området er meget stort (60 hektar) har jeg brug for hjælp til eventuelt at omringe hende. Kunne håbe/ønske at nogen vil mødes om morgen da det er her hun er blevet set hver gang.

Jeg kan være tilstede fredag, lørdag og søndag morgen.

I kan kontakte mig på telefon: 20434275 for nærmere aftale.

Men jeg er i øvrigt ude og lede flere timer hver eneste dag siden hun løb væk.

med venlig hilsen kirsten jensen

 

 

Her er linket til kortet på det område Trunte befinder sig på med udgangspunkt på vejen hun forsvandt fra:

 

http://map.krak.dk/m/9HvmYMGP+sRHICws9AzPg8MOzpx8VgaoE8qFhgEADLQAoXdonEAkRYQJxySKowJ0DWAPxOPAjEB0OHIBYmSNBUAQzGDAEkhFoT6AjHjzwCaRjTQezSSgEWtFjS6A2ECC4CFSGQhEEVYMsCGQkQIArXwJQCYRnwQInZQUZsJMi0AzHAfIEGtOg9JMcAjNgSWAiEBMIXQLJSUAbRVGWBtAIOBPoQ6AlAoILUFOC4AAEcQhcCHSBgHMCUkKsHDigBogRD7LDcDMEiQKKOyxUDdggJkrEGBQTFiCSPiAAOw==

 

 

 

 

292945_365575710185327_2144469417_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skrev til hende i går efter at have set dette indlæg, men har intet respons fået tilbage - håber dog at jeg snart gør, om de har fundet hende eller ej, for hjælper gerne, selv om det er en lille køretur...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skrev til hende i går efter at have set dette indlæg, men har intet respons fået tilbage - håber dog at jeg snart gør, om de har fundet hende eller ej, for hjælper gerne, selv om det er en lille køretur...

 

Har du fået respons?

 

Trunte har fået sin egen efterlysnings side på fb:

Aanmelden | Facebook

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber inderligt det bedste snarest - og er rigtig ked af at jeg ikke kan være med til at give en hånd med i denne uge...

- nogen der ved om der er fundet en løsning på hvem der er ejer og hvad der skal ske med hende når de finder hende?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...