Hop til indhold

Aston søger legekammerater i Randers!


Gæst MarieLight
 Share

Recommended Posts

Gæst MarieLight

Aston er en knap 4 mdr gammel rottweiler, PT knap 15 kg, SØD, men med krudt i røven :mrgreen:

 

Da vi har købt hus i Randers (NV) og flytter dertil midt i november, mister vi hans nuværende venner og derfor søger vi nye legekammerater til ham - vi har bil og kører gerne til Randers nogle gange inden vi flytter!

Han har god erfaring med alle aldre og størrelser hunde.

 

Vi vil meget gerne finde andre rottweilere eller bare store hunderacer at lege med og gerne nogenlunde samme alder, men bestemt intet krav. Skriv endelig !!

 

/Marie :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst celinamoon

Der er legestue hver søndag. Det koster 50kr at være med, eller du kan købe et 10turs kort... Læs evt. mere på hundmedglaede.dk :mrgreen:

Derudover så bor Bella og jeg også i Randers NV, og Bella vil altid gerne lege :-D

Bella er en Jack Russell Terrier på lidt over 1år, hun er ikke super stor, men hun leger godt med alle størrelser. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MarieLight

Så godt den legestue i går i min google-søgning. Tror vi skal derud og kigge en søndag, når vi er færdige med hvalpetræning - det ligger nemlig i samme tidsrum :) Men tak!

 

Det lyder dejligt med flere legekammerater og endda tæt på, måske. Vi skal bo på Nålemagervej - jeg er ikke kendt i Randers overhovedet, så ved ikke hvor stort et område NV strækker sig over, men mon ikke det kan lade sig gøre at finde hinanden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst celinamoon
Så godt den legestue i går i min google-søgning. Tror vi skal derud og kigge en søndag, når vi er færdige med hvalpetræning - det ligger nemlig i samme tidsrum :) Men tak!

 

Det lyder dejligt med flere legekammerater og endda tæt på, måske. Vi skal bo på Nålemagervej - jeg er ikke kendt i Randers overhovedet, så ved ikke hvor stort et område NV strækker sig over, men mon ikke det kan lade sig gøre at finde hinanden :mrgreen:

Årh Nålemagervej, det er der jeg går i skole :shock: Så kommer I til at bo ca. 2km fra der hvor jeg bor, så det bliver i gåafstand :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...
Gæst MarieLight

Får helt dårlig samvittighed over at jeg ikke har været herinde så længe, men vi ente ud i en større vandskade i vores nye hus, så vi er faktisk først flyttet ind nu her for en måneds tid siden.

Hvis der stadig er nogle der hænger på, er der så nogle af jer der kommer på Nordre Fælled, hundeskoven?

Link til indlæg
Del på andre sites

Får helt dårlig samvittighed over at jeg ikke har været herinde så længe, men vi ente ud i en større vandskade i vores nye hus, så vi er faktisk først flyttet ind nu her for en måneds tid siden.

Hvis der stadig er nogle der hænger på, er der så nogle af jer der kommer på Nordre Fælled, hundeskoven?

Det er altså helt i orden :-D Og ja, jeg kommer der engang imellem :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...