Hop til indhold

Barbie og Ken.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Ja, det hedder de altså lige i øjeblikket :blink:, men de kan jo altid skifte navn, hvis nogen skulle være interesseret i at adoptere dem.

 

Jeg ved altså ikke hvorfor der ikke er flere billeder af Ken, men det vil jeg lige undersøge.

 

Barbie og Ken

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sys da de søde de navne :lun:. Og de små hunde også :lun:. Håber de vil får et godt godt hjem.

 

Jo, navnene er der ikke noget i vejen med, men man forbinder dem nok ikke lige med hunde, men nuttet er de, de små vovser :-D

 

Så den anden dag en anden polsk hund, som havde fået navnet Sandkage. :lol: Det blev det polske navn ihvertfald oversat til af google.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, navnene er der ikke noget i vejen med, men man forbinder dem nok ikke lige med hunde, men nuttet er de, de små vovser :-D

 

Så den anden dag en anden polsk hund, som havde fået navnet Sandkage. :lol: Det blev det polske navn ihvertfald oversat til af google.

 

Uhm, Sandkage, en hund lige til at spise, hihi. (ikke misforstå mig, vel ;-).

Hihi, nej gør man ikke, men godt fundet på :-D

 

Tænk hvis man havde en stor have og boede et lidt øde sted og kunne huse de hunde ingen gider og ikke har det godt. Men så ku man jo blive ved og ved. Det er synd at der er så mange hunde der ikke har noget fast tilholdested, Jeg blir altid så vemodig over det. Men så dejligt at mange tager dem til sig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhm, Sandkage, en hund lige til at spise, hihi. (ikke misforstå mig, vel ;-).

Hihi, nej gør man ikke, men godt fundet på :-D

 

Tænk hvis man havde en stor have og boede et lidt øde sted og kunne huse de hunde ingen gider og ikke har det godt. Men så ku man jo blive ved og ved. Det er synd at der er så mange hunde der ikke har noget fast tilholdested, Jeg blir altid så vemodig over det. Men så dejligt at mange tager dem til sig :-)

 

Ha ha..tror, at det var fordi, at han havde farve efter en sandkage, men det er nogle skøre navne, de finder på engang imellem.

 

Det andet er vi helt enige om, man kan ikke redde dem alle, men man kan gøre en forskel.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...