Gæst Maibrit89 Skrevet Oktober 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Hej Allesammen. Mig og min kæreste har besluttet at skulle have hund, og det bliver en Engelsk bulldog, og den er valgt. Vi venter blot på at den bliver gammel nok, til at kunne komme 'hjem'. Ville egentligt bare høre ad, om der er nogen som har nogle gode tips, eller andet til lige præcis den engelske bulldog, det kan være mht. alt. jeg/vi har selvfølgelig læst på lektien (MEGET) og undersøgt alt hvad der overhovedet er at undersøge - men tænker alligevel, at hvem ved bedst hvad disse hunde índeholder, end ejerne. Mvh. Maibrit. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Oktober 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2012 Har læst nogle hvalpe-bøger? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maibrit89 Besvaret Oktober 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2012 Ja, jeg har læst mange igennem tiderne, er vandt til hvalpe fra mit barndomshjem - men kunne jo være der var nogle gode tips til lige præcis den engelske bulldog. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst 1stkholm Besvaret Oktober 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2012 zink-krem skulle være godt til blodrenderne og så har racens tildens til overvægt. Tillykke med den nye buller Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Oktober 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2012 Jeg vil råde dig til at lave en opsparing til dyrlægeregninger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Oktober 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2012 Jeg vil råde dig til at lave en opsparing til dyrlægeregninger.Og en sygeforsikring Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Oktober 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2012 Og en sygeforsikring Nå ja, nu tænkte jeg mere på alle de ting sygeforsikringen ikke dækker, eller hvis man bliver smidt ud af forsikringsselskabet fordi man er for dyr en kunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts