Hop til indhold

Hjælp til hurtig banken


RunaDalby
 Share

Recommended Posts

Er der ændring i hendes hjerterytme? Et hundehjerte banker jo anderledes end vores! Det banker et slag ved indånding, og to ved udånding (eller omvendt:???). Og jo mindre et dyr er, jo hurtigere banker hjertet.

 

Hvis der er ændringer i hjerterytmen kan det jo være tegn på at der er noget galt, men jeg erkender blankt, at da jeg engang begyndte at mærke efter Bellas når hun slappede af, blev jeg også bekymret. OG der var intet, den var helt normal:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

en pakke p-piller?? så ringede i vel til dyrlægen? 21 hormonpiller til mennesker kan umuligt være sundt..

 

 

 

___________

 

Nissans puls øger ofte i søvne, da han drømmer meget og ligger og puster sig op.

Link til indlæg
Del på andre sites

en hvalps hjerte banker meget hurtigere end en voksen hunds - ligesom en babys hjerte banker hurtigere end en voksen person... Men hvis I ikke har et sammenligningsgrundlag - altså, hvis I ikke har målt hjerterytmen før, så er det jo svært at vide om den er anderledes nu....

 

Hvis I er nervøse - og baseret på det faktum at hun har ædt en pakke p-piller - så ville jeg svinge forbi dyrlægen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...