Hop til indhold

Pylret, eller... (når hunden skal i narkose)


Gryn
 Share

Recommended Posts

Dejligt indlæg Louisen :klap:

 

Uh, og Gryn husk en god pude at sidde på! Man kan godt få ret ondt i numsen af at sidde stille længe på et gulv... har jeg hørt :engel:

 

Da jeg sad hos Ozzie, sad jeg der så snart de var færdige med at operere, og der gik noget tid før hun overhovedet begyndte at vågne, da hun gjorde det, var hun meget forvirret lige først og jeg sørgede for at hendes snude kom heeeeelt ind til mig og det var meget tydeligt at da duften af moar ramte hende slappede hun af :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... Jeg tror også det kan være forskelligt fra hund til hund.

 

Kenya var flere gange i narkose - og hun daffede gerne afsted med dyrlægen inden narkosen - og jeg blev ringet op, efter operationen. Når jeg hentede hende, var hun vågen, og hun lå bare og slappede af inde i buret... Den sidste gang, hun var i narkose, fik jeg hende udleveret af vet. sygeplejerske, og gik vi lige udenfor lidt, indtil dyrlægen lige havde tid til at snakke med mig - Kenya ville gerne ind igen - og hun stillede sig og kiggede ned af gangen og pev indtil dyrlægen kom! Hun elskede ham!!! :lun:

 

Selvom Linus bestemt også er glad for dyrlægerne, så er han på mange områder også bare mere "sart" end Kenya var - så hvis han skal i narkose, vil jeg også bede om at få lov til at være der indtil han skal bedøves - og når han vågner op... Det er jeg ret sikker på han vil ha' det bedst med...

 

P.S.: Pøj-pøj med Groa! :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Og derfor smutter jeg hurtigst muligt, når mine skal bedøves, selv Fønix fik jeg tilbagemelding om, havde været tryg og glad for dyrlægen og sygeplejersken, meget bedre, end hvis jeg var blevet og havde delt min panik med ham :oops:

 

Det er også sådan jeg har det. Jeg ved jeg vil bryde sammen i sær før indgrebet - og jeg har altid hylet når jeg skulle hente dem igen. Al den stress, som kommer fra mig, skal mine hunde bare ikke se eller opleve - og det ved min dyrlæge, så derfor stoler jeg på ham :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Da min skulle under bedøvelse var jeg til stede da den fik stikket og beroligede hende ved at ae hende på hovedet indtil hun var "helt væk" - så kunne jeg ikke tåle mere da tungen faldt bagom og den skulle holdes ude. Da jeg kom tilbage fandt jeg en utroligt glad hund, den logrede og slikkede min hånd som om det var såå synd for den. Tror jeg vil være hos min hund når den vågner hvis den skal under samme tur igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador

Har haft berta i narkose 2 gange og kun anden gang var jeg der indtil hun kom på Bordet og inden hun vågnede i Burrummet. Sad der bare med åbent bur og læste i en bog. Da hun begyndte at vågne stak jeg hånden ind til hende og hun faldt straks til ro g var rolig indtil hun var helt klar til at komme med hjem. Alle andre hunde i Burrummet - 4-5 - der også var blevet steriliseret peb konstant. Er glad for jeg var der. Og vil kræve det en anden gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...