Hop til indhold

Hej fra mig- til jer


Gæst Hunde-vennen
 Share

Recommended Posts

Gæst Beaglepack
Nu kan jeg godt se at det var meget dumt, jeg indrømmer at vi er den samme person.

 

Men jeg vil bare sige undskyld.

 

Men jeg har en pisse god nyhed omkring Mambo's ben, vi var ved dr. Dyr i dag, og fik af vide at hans ben var så godt som nyt nu:banan:

 

 

Jeg er godt klar over at du kun er et barn - men det her er altså for langt ude - savner noget forældre kontrol. Mine drenge fik dæleme ikke lov til at opføre sig sådan da de var i din alder - alt hvad de foretog sig på nettet blev kontrolleret af både mig og deres far og der var regler sat op omkring det som skulle overholdes.

Du spilder alles tid og opnår kun at vi mister troen på dig :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Det er jo ikke fordi du ikke må være herinde - der skal være plads til alle - men din hunde ven profil må du slette så der ikke opstår alle de misforståelser. Spil med rene kort og lad være med den slags barnagtigheder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt nu har jeg skrevet tIl Admin og sagt at jeg gerne vil slettes, så jeg ikke giver jer problemer mere!

 

 

Admin har sikkert nok at se til og kan ikke tage sig af folk vil slettes fordi de dummer sig på nettet, og mener heller ikke det nødvændigt at slette din profi...

Giv det nu noget tid og så glem den her tråd og så deltag i de andre tråde på en ordentlig "voksen" måde... Oki :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...