Hop til indhold

Erfaring med transport af kølesæd

Lab-lover
 Share

Recommended Posts

Gæst Janni privat

Hvor skal det hen?

Jeg har brugt Frijsenborg. De tapper det og centrifugerer prostatasekretet fra og sender det med kurer til modtageren.

Det er fremme i løbet af et døgn (USA 2 døgn)..Jeg har kun gode erfaringer og har også kun hørt godt om dem.

MAn kan også selv levere det i lufthavnen og sende det afsted

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Hvor skal det hen?

Jeg har brugt Frijsenborg. De tapper det og centrifugerer prostatasekretet fra og sender det med kurer til modtageren.

Det er fremme i løbet af et døgn (USA 2 døgn)..Jeg har kun gode erfaringer og har også kun hørt godt om dem.

MAn kan også selv levere det i lufthavnen og sende det afsted

De deler forresten hver sædportion i 3 mindre portioner.
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Nedfryser Frijsenborg også og opbevarer?
Ja.. HAr du ikke været til nogen foredrag med dem? Der blev på et tidspunkt holdt et heroppe i kredsen.. Hvis du ikke har været så skulle du gøre det når chancen byder sig.
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja.. HAr du ikke været til nogen foredrag med dem? Der blev på et tidspunkt holdt et heroppe i kredsen.. Hvis du ikke har været så skulle du gøre det når chancen byder sig.

Tak for tippet! Det vil jeg helt klart, hvis lejligheden byder sig. Skal klart have frosset sæd ned fra Spot engang inden alt for længe - just in case!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer, de er bare ikke helt klar til det endnu, og det er jo også bedst at de venter til der er styr på det hele. Sådan en sædbank er jo ikke noget man bare lige stiller an.

Mht. kølesæd, så har jeg fået sendt fra Italien og Holland. Begge gange med almindeligt kurerfirma og ingen problemer. Sæden tappet midt på dagen og så har jeg haft sæden dagen efter først på eftermiddagen. Og der har været succes begge gange.

Link til indlæg
Del på andre sites