Lab-lover Skrevet Oktober 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Er der nogen med gode/dårlige erfaringer? Er det bedst selv at aflevere i lufthavn og få modtager til at afhente i deres egen lufthavn? Eller kan man stole på DHL og hvad de ellers hedder, de pakkefirmaer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Hvor skal det hen? Jeg har brugt Frijsenborg. De tapper det og centrifugerer prostatasekretet fra og sender det med kurer til modtageren. Det er fremme i løbet af et døgn (USA 2 døgn)..Jeg har kun gode erfaringer og har også kun hørt godt om dem. MAn kan også selv levere det i lufthavnen og sende det afsted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Hvor skal det hen?Jeg har brugt Frijsenborg. De tapper det og centrifugerer prostatasekretet fra og sender det med kurer til modtageren. Det er fremme i løbet af et døgn (USA 2 døgn)..Jeg har kun gode erfaringer og har også kun hørt godt om dem. MAn kan også selv levere det i lufthavnen og sende det afsted De deler forresten hver sædportion i 3 mindre portioner. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Oktober 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Lige pt er det en fra Litauen, der har henvendt sig. Men har haft flere henvendelser fra udlandet, så må hellere få sat mig lidt ind i slagets gang. Ved at min opdrætter selv kører i lufthavn og sender.. Men kender så også nogen, hvor det er sendt med kurér og sæden er kommet frem med forsinkelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Så så ,am lige mig sidde sådan her og tænke at det kunne være sjovt at lave en afstemning om hvor mange der rent faktisk HAR erfaring med transport af kølesæd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Nedfryser Frijsenborg også og opbevarer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Oktober 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Nedfryser Frijsenborg også og opbevarer? Jeps Sædbank - Dyrlgegruppen Frijsenborg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Nedfryser Frijsenborg også og opbevarer?Ja.. HAr du ikke været til nogen foredrag med dem? Der blev på et tidspunkt holdt et heroppe i kredsen.. Hvis du ikke har været så skulle du gøre det når chancen byder sig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Ja.. HAr du ikke været til nogen foredrag med dem? Der blev på et tidspunkt holdt et heroppe i kredsen.. Hvis du ikke har været så skulle du gøre det når chancen byder sig. Tak for tippet! Det vil jeg helt klart, hvis lejligheden byder sig. Skal klart have frosset sæd ned fra Spot engang inden alt for længe - just in case! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Oktober 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Tak for tippet! Det vil jeg helt klart, hvis lejligheden byder sig. Skal klart have frosset sæd ned fra Spot engang inden alt for længe - just in case! Og dog... Fandt lige det her under priser Priser p reproduktion - Dyrlægegruppen Frijsenborg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Og dog... Fandt lige det her under priser Priser p reproduktion - Dyrlægegruppen Frijsenborg Åh nej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Og dog... Fandt lige det her under priser Priser p reproduktion - Dyrlægegruppen Frijsenborg Æv! Troede ellers de ville starte her i efteråret, ud fra hvad jeg kan google mig frem til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Juelsgaard Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Det kommer, de er bare ikke helt klar til det endnu, og det er jo også bedst at de venter til der er styr på det hele. Sådan en sædbank er jo ikke noget man bare lige stiller an. Mht. kølesæd, så har jeg fået sendt fra Italien og Holland. Begge gange med almindeligt kurerfirma og ingen problemer. Sæden tappet midt på dagen og så har jeg haft sæden dagen efter først på eftermiddagen. Og der har været succes begge gange. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts