Gæst Familien med mange dyr Skrevet Oktober 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Hej Alle. Min nye hvalp på 10 uger... er sat i behandling for en slem blærebetændelse jeg syntes at han er små hævet ved øjnene samt en smule over snuden. Han spiser godt, og virker ellers ok. Han tisser stadigvæk en del, dog lugter hans urin ikke så meget mere. Nogen der har oplevet sådan en reaktion ved pencillin behandling...? Han fik tabl. til 10 dage. Kh Linea Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret Oktober 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2012 Pas. Kan desværre ikke hjælpe. God bedring med hvalpen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2012 Jeg synes at du skal kontakte dyrlægen og spørge om det kan være en reaktion på penicillinen. Better safe than sorry. Velkommen herinde og tillykke med hvalpen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2012 Er det Clavubatin han får ? Mine har fået det flere gange, også mod urinvejsinfektioner, uden allergiske reaktioner, men det kan som al mulig anden medicin give allergiske reaktioner. Bivirkninger: Milde gastrointestinale symptomer som diarré, kvalme og opkastning kan forekomme efter indgift af lægemidlet. Allergiske reaktioner (hudreaktioner, anafylaksi) kan undertiden forekomme. Ellers så ring og snak med dyrlægen, om han måske skal have noget andet i stedet for. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Familien med mange dyr Besvaret Oktober 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2012 Tak skal i ha med 3 hunde og mange år`s erfaring, når jeg selv skal sige det.... vil jeg jo hellere ikke male fanden på væggen, da han jo ellers er fræk og frisk nok . Men ja , det er korrekt at han får Clavubactin 50 mg gange 2 i 10 dage jeg opdagede at der var noget galt da han tissede mere end normalt, og det stank som et "plejehjem" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts