Hailey Skrevet Oktober 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Jeg har været til seniortjek med Gummibold og Tøffe i onsdags, og det gik delvist godt. Gummibolden's fejl på hjerteklappen er ikke blevet værre, og han havde en lille smule tandsten. Hans slidgigt i ryg og hofter volder ham slet ingen problemer. Dyrlægen sagde at han var i unormal god stand og helbred for hans alder :banan: Tøffe er derimod blevet en ældre hund. Han har fået en smule grå stær og en del tandsten. Han har også fået slidgigt i lænden, som gør at han er begyndt at halte lidt på højre bagben. Nu er han sat på smertestillende i 10 dage, og hvis det fungerer for ham, så skal han fortsætte med det resten af livet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Oktober 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Og hvor er billederne? (please?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Oktober 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Og hvor er billederne? (please?) Altså! det er jo ikke postet i billedfora Jeg skal nok se om jeg kan tage nogle billeder senere, jeg skal ud og træne mit hold nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Oktober 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Altså! det er jo ikke postet i billedfora Jeg skal nok se om jeg kan tage nogle billeder senere, jeg skal ud og træne mit hold nu. ej men... det har da aldrig forhindret nogen her på H-F Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Oktober 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2012 Værsgo Anne. Ikke nye, men det er dog billeder:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Oktober 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2012 Årrhh hvad, "nogen" er godt nok blevet gråom gebisset!! :hjerte::hjerte: Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Oktober 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2012 Årh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts