Hop til indhold

Gæst Svipser
 Share

Recommended Posts

Gæst Svipser

Hej!

 

Jeg hedder Christina og er hundemor til labrador hvalpen Otto (Blæsenborg's Cæsar) og kattemor til "hitte katten" Rita. Jeg er gift med David og vi har tvillinger på 14 og stumpen på 5, alle 3 drenge. Så der er overvægt på herresiden i huset, men det er stadig tøserne der bestemmer :-D

 

Det er vores første hund som voksen som børn har vi begge haft hunde, dog de mindre af slagsen. For min del rughårede gravhunde (pragtfulde små bisser) og Dansk Svensk gårdhund på David side. jeg har ventet 10 år på at få min labrador, da overskud og tid skulle være iorden - men hva' gør' det, når man får sådan en basse som belønning :hjerte:

 

Otto er primært familiehund, men efter mødet med en nydelig ældre herre og hans jagthund den anden dag, går jeg og overvejer om jeg ikke kunne finde på at tage et jagttegn og komme på jagt med ham. Ellers kunne spor også være en mulighed, et eller andet skal hans næse ihverfald bruges til (måske til at finde mors nøgler, taske, briller..? :genert:)

 

Er ellers en passioneret amatør fotograf, og har som oftest mit kamera om halsen og mit strikketøj i tasken eller imellem hænderne.

 

Otto er stadig af den overbevisning at han er en skødehund, men han må ikke være i mors strikkestol - så må man finde på noget andet for at være tæt på..

 

Otto 17 uger.jpg

 

 

Han kunne så ikke finde ud af at komme ud da han vågnede :stupid:

 

:vinken: Christina

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...