Franziska Skrevet Oktober 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Vi er jo lige flyttet til Isøj, nærmer til Gadekæret i Ishøj og har derfor mistet dem vi plejer at gå tur med sådan i det daglige. Så nu vil jeg se om man måske igennem HF kan finde nogen i nærområdet der havde lyst til at følges en gang imellem. Det vil være gåture i snoren for Maya (hendes indkald er for ustabilt), men hun har det fint med når der den hund vi følges med er løs. Håber nogen har lyst, tid og mulighed. For både Maya og jeg savner at kunne gå sammen med nogen af og til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kharder Besvaret Oktober 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Vi er friske. Vi bor dog ikke I Ishøj, men lige på den anden side af grænsen til Greve. Vi går tit ved Ishøj sø og de grønne områder der. Så hvis en ivrig, krudtet og hvalpet fireårig Sankt Bernhard kunne have interesse, så giv bare lyd fra dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Oktober 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Vi kan som regel i weekenderne om formiddagen - og vil gerne gå med jer :5up: Har faktisk aldrig set den sø i bor ved siden af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Oktober 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 null Maya er vant til hunde og elsker alle andre hunde.. Og det vil vi rigtig gerne, vi har været med nogle gange men du har vidst aldrig været med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Oktober 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Og hun er 19 mdr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Oktober 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 null Uuhhh det kunne være sjovt.. Du må sig til næste gang i har planer for at gå rundt om søen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Oktober 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 null Hundene skal i hvert faldt ikke bade i den sø, jeg var uopmærksomt et sekund og det benytte maya sig af og hoppede i søen, resultatet kan svært anes på billedet.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Oktober 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Hundene skal i hvert faldt ikke bade i den sø, jeg var uopmærksomt et sekund og det benytte maya sig af og hoppede i søen, resultatet kan svært anes på billedet.. :hmm: men hvis det er i snor har jeg en chance for at Tex ikke hopper i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Oktober 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 null Jaaaaa altså Maya vat også i snor, flexsnor. Hun lod som om der var en plet tæt på kanten det bare snust SÅ god, jeg vender mig on,for at sige,noget til manden og høre bare et plask.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Oktober 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Ja det tror jeg nok.. Men vi har kun prøvede at gå rundt om søen og har ikke udforsket de andre stier endnu.. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kharder Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Det er den sø jeg tænker på. Ikke langt derfra, ud mod motorvejen, ligger der et stort område med høj bevoksning osv., hvor vovserne virkelig kan krudte af. Bella får heller ikke lov til at bade i søen, da vi opdagede hvor sort hun blev den ene gang hun var i vandet. Der var stort set intet hvidt tilbage i hendes pæls. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Oktober 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Det er den sø jeg tænker på. Ikke langt derfra, ud mod motorvejen, ligger der et stort område med høj bevoksning osv., hvor vovserne virkelig kan krudte af. Bella får heller ikke lov til at bade i søen, da vi opdagede hvor sort hun blev den ene gang hun var i vandet. Der var stort set intet hvidt tilbage i hendes pæls. AAhhrr det lyder hyggeligt.. godt nok kan jeg ikke slippe hen løs - men jeg kunne bare tage hendes sporline med.. :banan: Tror vi går den retning i dag og udforsker området lidt i dag:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts