Hop til indhold

Gåturs-venner søges i Ishøj


Franziska
 Share

Recommended Posts

Vi er jo lige flyttet til Isøj, nærmer til Gadekæret i Ishøj og har derfor mistet dem vi plejer at gå tur med sådan i det daglige.

 

Så nu vil jeg se om man måske igennem HF kan finde nogen i nærområdet der havde lyst til at følges en gang imellem.

 

Det vil være gåture i snoren for Maya (hendes indkald er for ustabilt), men hun har det fint med når der den hund vi følges med er løs.

 

Håber nogen har lyst, tid og mulighed. For både Maya og jeg savner at kunne gå sammen med nogen af og til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er den sø jeg tænker på. Ikke langt derfra, ud mod motorvejen, ligger der et stort område med høj bevoksning osv., hvor vovserne virkelig kan krudte af.

 

Bella får heller ikke lov til at bade i søen, da vi opdagede hvor sort hun blev den ene gang hun var i vandet. Der var stort set intet hvidt tilbage i hendes pæls.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er den sø jeg tænker på. Ikke langt derfra, ud mod motorvejen, ligger der et stort område med høj bevoksning osv., hvor vovserne virkelig kan krudte af.

 

Bella får heller ikke lov til at bade i søen, da vi opdagede hvor sort hun blev den ene gang hun var i vandet. Der var stort set intet hvidt tilbage i hendes pæls.

 

AAhhrr det lyder hyggeligt.. godt nok kan jeg ikke slippe hen løs - men jeg kunne bare tage hendes sporline med.. :banan:

 

Tror vi går den retning i dag og udforsker området lidt i dag:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...