Gryn Skrevet Oktober 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Jeg har prøvet at lægge et profilbillede ind, men får hele tiden en meddelelse om at forsøget er mislykket. Hvad kan fejlen skyldes?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 størrelse? time-out? hvilken browser bruger du? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Time out Størelse, har jeg ikke tjekket, men har prøvet forskelleige billeder. Firefox Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Time out Størelse, har jeg ikke tjekket, men har prøvet forskelleige billeder. Firefox Hvis HF er som jeg tror, så ligger der en databaseserver bag ved - og der kan ske noget time-out osv. Er det kun 'profil' billeder der fejler eller kan du slet ikke uploade billeder herinde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Profilbillede: Bemærk: Maksimum størrelse af dit custom billede er 150 af 150 pixels eller 64.0 KB (hvad der er mindst). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Tak for kjælp, kan godt uploade i tråde. Prøver at mindske bilede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts