Hop til indhold

Ringning på klokke, ved luftning


Adele
 Share

Recommended Posts

Halløj igen, derude.

Denne gang vil jeg egentlig bare høre jeres mening, om en lille idé som vi i familien har diskuteret lidt.

Vores næsten 4 mnd. gamle Collie Sherlock, er nu efter lang tids venten, begyndt at gå hen til døren, når han skal luftes. Det eneste problem er så at vi jo selvfølgelig ikke altid er i nærheden, og kan holde øje med at går ved døren derude. Derfor har vi tænkt på om det, hvis det kan lade sig gøre, ville være en god idé at træne ham til at ringe på en klokke, hver gang han skal tisse? Jeg ved det lyder åndssvagt, men idéen er vel meget sjov :) hvad syntes i? Tror i at det ville kunne lade sig gøre, hivs ja, ville det så være en god idé? Mange tak for jeres argumenter, på forhånd! :D

Link til indlæg
Del på andre sites

du kan lære hunden alt du vil, og at lære den at ringe med klokken når den vil ud, kan være en god idé.

Kan dog også give "bagslag" hvis den finder på at ville ud hvert andet sekund selvfølgelig. :lol:

 

Jeg ville nok lære den at "skubbe til"/"dutte" klokken, hver gang i vil have den ud, umiddelbart inden i åbner døren.

Med tiden vil den sikkert forstå at når den "dutter" klokken, så åbner døren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...